سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

اولین تیش تیشهای سیب کوچولو

1391/11/4 23:51
نویسنده : رز بانو
3,290 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خرید سیسمونی سیب کوچولو شده تنها دغدغه ی من و بابایی.هرچیز خوشکل و تک که تو بازار میبینیم برای سیب کوچولو میگیریم.ترجیح میدیم به جای محدود شدن در قالب رنگ و ست هر چیزی که نظرمون رو جلب کنه بخریم.......  

 همیشه یکی از محبوبترین تفریحات من و شوهری خرید رفتن بود.اما این بار و برای اولین بار در زندگیمون برای کسی غیر از خودمون خرید میکنیم.کسی که از همه ی دنیا برامون عزیزتره.چون مامان جون(مامان خودم)مشهدن من و بابایی با هم میریم خرید.جنس ها رو با وسواس خیلیییی زیاد زیر و رو میکنیم.برای خرید هر قلم از لوازم سیسمونی یه تحقیق کامل میکنیم و یه عالمه مطلب میخونیم.لیست سیسمونی مورد نظرمون رو تقریبا هر روز آپدیت میکنیمشکلک.با دیدن فروشگاههای سیسمونی یه دنیا ذوق میکنیم.شکلک.چند روز پیش موقع خرید در حالی که سرگرم زیرو رو کردن اجناس بودم چیزی مثل یک صاعقه رشته ی افکارم رو پاره کرد.برای یک لحظه به خودم اومدم.یک احساس قشنگ تمام وجودم رو پر کرد.....چه حس شیرینیه...من دارم برای نی نی خودم و اولین بار به عنوان یک مادر خرید میکنم.. از خدا میخوام طعم این حس باشکوه کام تمام بانوان این سرزمین رو شیرین کنه.آمین.....

ست 19 تیکه

جداکننده

جدا کننده

فداش فداش

جداکننده

سرهمی ناز مامانیش

جداکننده

سرهمیnini moon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان راضیه
30 دی 91 23:14
مبارکت باشه خاله
دست مامان بابام درد نکنه با این همه سلیقه
مامانی خانوم لطفا بعدا با همین لباسا از نی نی عکس بگیر بذار برامون ماهم تو این همه زیبایی شریک کن
وای نمی دونی چه حس خوبیه وقتی اولین بار در آغوشش می کشی و نمی دونی چقدر دلت می خواد زود زود همه این لباسا بپوشونیش و امتحان کنی
مبارکت باشه عزیزم
ممنونم مامان راضیه جون مهربونم.وای اینقده دلم میخواد زودتر به دنیا بیاد ببینم چه شکلیه چشماش چه رنگین که حد نداره.حتما با اینا ازش عکس میگیرم خانمی.چشم.مرسی از محبتت عزیزم

زهرا مامان امیرحسین
1 بهمن 91 10:49
خوش سلیقه این دوتاییتون
مبارک سیب سرخ کوچولو باشه


ممنون مامان مهربون امیر حسین
مامان عاطفه
1 بهمن 91 12:40
واااااای چگده قشنگن این لباسا.
ایشالا به سلامتی بیاد و این لباسای خوشگلو تنش کنید و ازش عکسای قشنگ قشنگ بگیرین.
این شلواراش چقد کوچولو ان انگاری یک وجبه!.بوووووووس ِ محکم برا سیب کوچولوی خوشتیپ

چشمات قشنگ میبینن گلم.ممنونم.آره دقیقا یک وجبه.سایز صفر ولی خیلی کوچولوههچون جایی برای پوشکش نذاشتن فاقش کوتاهه
امیر مهدی و عمی
1 بهمن 91 14:26
سلام بر مامان خوش سلیقه و خوش ذوق
مبارکشون باشه ایشالا به سلامتی سیب کوچولوی نازنین بیاد و این لباسهای نازو تنش کنید


یه دنیا ممنون عمه های مهربون امیر جون.انشاالله
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 91 8:37
ای جووووووووووووووووونم چقده خوکشلن
عزیزم چند تا توصیه:
دقت کن بلیزا دکمه ار باشن یا حالتی داشته باشن که راحت بتونی برا نی نی که هنوز سرش نرمه بپوشونی که سرش کمتر اذیت شه.
لباس زیر دکمه دار اوایل مناسب تره که با هر بار تعویض پوشک پهلوهاش سرمانخورن.
سعی کن دیگه لباس سایز نوزادی 0 نگیری .میدونم سخته ولی مگه پسملی چند ماه میخواد تو این سایز بمونه؟؟؟
بعدشم به این فکر کن که مثلا تابستون چند ماهه میشه تابستونیارو اون سایز بگیر و همینطور تو خرید لباسای گرم و کاپشن به این توجه کن که انشالله سال بعد این موقع چند وقتشه.آخه من که خودم خرید کردنی فقط دوس داشتم ناناز هارو بخرم و به این مسئله توجه نمیکرد و یه جورایی باورم نمیشد
امیدوارم حمل بر فضولی نذاری و به عنوان راهنمایی از یه مامان با یه نی نی گوگول 14 ماهه پذیرا باشیشون.
من لینکتون کردم با اجازه.
بازم بتونم کمکت کنم خوشحال میشم

مامان ترنم جونم یه دنیا ممنون.من از خدامه که راهنماییم کنین چون حقیقت من و بابای سیب کوچولو زیاد نمیدونیم چی بخریم و چی واجبه چون مامانیم هم پیشم نیست تنهایی میریم خرید.پس خیلییییییییی خوشحال میشیم اگه راهنماییمون کنی خانمی.باعث افتخار سیب کوچوله که دوست ترنم جون باشه.بازم ممنون بخاطر راهنماییت عزیییزم.
کاکل زری یا نازپری
2 بهمن 91 10:43
ای جوووووووووووووووون ای خداااااااااااچه نازنننننننننننننن انشاالله پسر کوچولوی ما به سلامتی تنش کنه الهییییییییییی


مرسیییییییییی عزیز دلم.ممنونم از نگاه مهربونت.انشاالله
آتیلا جون ومامان شیما
2 بهمن 91 15:03
دست مامان وبابای مهربون درد نکنه
با وسایل های قشنگی که واسه سیب کوچولو خریدن
سیب کوچولوی من پایان 5 ماهگی و آغاز ششمین ماه از وجودت تو دل مامانی


ممنون از نگاه مهربونت شیما جون مهربونم.درست سیب کوچولوی من امروز 5ماهگیش تموم شد چه زود گذشت شیما جون.
مامان عاطفه
3 بهمن 91 12:58
سلام عزیزم.مرسی .
میگم خودمونیم ها وبلاگ نی نی گوت رنگ و روی دیگه ای گرفته اصلا با عکسای لباسای نوزاد خیلی خاص شده......خاص تر از اون هم زمانیه ک عکسای سیب کوچولو رو بذاری.انشاالله اون روز.
راستی اسم سیب کوچولو ناز ما چی شد؟؟؟؟؟!
مرسی عزییییییزم.ممنون از نگاه مهربونت.انقده ذوق دارم ببینم چه شکلیه که نگو.والله عاطفه جون هنوز مشخص نیست اسمش.بین چندتا اسم 50-50هستیم.خیلی سخته انتخاب.

راز
4 بهمن 91 14:57
سلام عزيزم.سيب كوچولوت خوبه؟
از همدرديت ممنونم
دخمله من الان 24 هفتست.برامون دعا كن
سلام خانمی.خدا رو شکر خوبه.آخی عزیزم خدا حفظش کنه.دقیقا 1هفته از سیب کوچولو بزرگتره.

مامان عاطفه
4 بهمن 91 18:15
خوب عزیزم بهتره اسم نی نی رو زودتر انتخاب کنید،بین همون چند تا اسم اول خودت بعد شوشوت و بعد از بقیه نظر بخواه ببین کدوم بیشتر رای میاره آخه من خیلی ذوق دارممم


آره عزیزم دارم همیکارو میکنم.قربون ذوقت برم من
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:22
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان دانیال
5 بهمن 91 12:22
سلام عزیز دلم امیدوارم سیب کوچولوی ناز صحیح و سالم به دنیا بیاد خیلی حس خوبیه مامانی وصف کردنی نیست وقتی برای اولین بار بغلش میکنی نازش میکنی دستای کوچولو پاهای کوچولو اصلا باور کردنش سخته که واقعا این نی نی مال خودته از خدا هر چی خوبیه واست میخوام دوستت دارم مامان سیب چه بخوای چه نخوای لینک شدی

سلام خانمی.یه دنیا ممنونم.واقعا هنوز خودم باورم نمیشه قراره نی نی خودم رو بغل کنم.ممنون از نگاه مهربونت خانمی.باعث افتخار سیب کوچولوه که دوست دانیال جون باشه
کاکل زری یا نازپری
5 بهمن 91 20:15
شلااااااااااااااااااام به نی نی خوشکل و مامان بابای مهربونشششششششششششش دوستان عزیز و جون جونی خودمممممممممم عزیز دلم از این همه لطف ممنونم نظراتت همش برام ثبت میشه و می خونم اشکال کارو فهمیدم کجاست نظراتت تو صفحات دوم ثبت میشه اونجا پایین نظرات صفحه ها مشخصه بری تو صفحه دوم نظرات همشو میتونی ببینی دوستمممممممم بازم ممنون


سلام به هانی جون خودم.خوبی خانمی.نی نی نازمون چطوره؟؟ بهتری؟؟؟هوای شمال خوبه؟؟آخ جون کار خوبی کردی لب تاپ رو بردی اینجوری ازت بی خبر نمی مونیم.
کاکل زری یا نازپری
5 بهمن 91 20:16
راستی اهنگ وبلاگت بی نهایت برام ارامش بخشه
مرسی خانمی.آهنگ وبلاگ نی نی گلوت قشنگه خیلی منم رفتم تقلب کردم تقریبا یه آهنگ نزدیک بهش انتخابیدم

آرزو
7 بهمن 91 7:51
سلام الیسا جان
به بهههههه چه لباسای خوشملیییییییییی
مبارک پسر کوچولوت باشه
دیشب من یهو نتم قطع شد و نشد بابت آدرس آزمایشگاه ازت تشکر کنم
ممنونم
دعا کن همه چیز خوب پیش بره

سلام آرزو جان.ممنونم خانمی.لطف داری عزیزم.انشاالله همه چیز همونطور که میخوای خوب پیش بره و نی نی جون بسلامتی بپره تو بغلت.
مامان ماهان
9 بهمن 91 2:45
مبارک باشه عزیزم. انشاالله به زودی تن سیب خوشگلمون ببینیم


ممنونم مامان ماهان مهربون
مامان آوينا
10 بهمن 91 15:36
مباركت باشه سيب كوچولو ايشالا به شادي بپوشي

عزيزم خريد واسه ني ني خيلي لذت بخشه واسه منم يكي از سرگرميهاي بارداريم همين خريد بود و در طول روز مدام نگاشون ميكردم و روحيه ميگرفتم
مواظب خودت و پسرمون باش

سلام.خیلی ممنون گلم لطف کردی سرزدی خانمییییییی
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
10 بهمن 91 16:55
فدات شم با این حس قشنگت...
اتفاقا منم با ست زیادی برا بچه موافق نیستم و هرچی رو دوست داشتم میخریدم
مبارکش باشه

خدا نکنه مامان دخملی جون.سلامت باشی گلم.ممنونم
(نازنین) مامان آقا طاها
13 بهمن 91 11:37
مبارک باشه عزیزم خیلی خرید کردن خوش میگزره حالشو ببر

ممنونم مامان طاهای گلم.مرسی که سر زدی خانمی
سارا
14 بهمن 91 13:22
چقده خوکشلن دستتون درد نکنه


چشماتون خوشکل میبینه خاله جون مهربونم.
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
25 بهمن 91 12:45
سلام عزیز دلم سیب کوچولو خوبه تو دل مامانش مبارکه عزیزم دست مامان بابای مهربون درد نکنه انشااا...به شادی بپوشینشون الهی من دورش بگردم

سلام مامان مهربون.خوبی؟؟؟دوقولوهای نازت خوبن؟؟خدا حفظشون کنه الهی.ممنونم خانمی.من+سیب کوچولو خوبیم.یه دنیا ممنونم که سر زدی خانمی
آتيلا جون و مامان شيما
30 بهمن 91 13:52


هزارو میلیونتا بوس محکم برای فرشته ی نازم اتیلای خاله