سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

نامه ای برای فردا

1391/11/7 17:06
نویسنده : رز بانو
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سیب سرخ بابایی

من بابایی هستم و میخوام شماروبا فرشته آسمونی زندگیمون یعنی مامان گلت آشناتر کنم.

انشا...که این نوشته جزء بهترین خاطراتمون ثبت بشه.

 

 

سیب سرخ بابایی

این اولین باریه که واست چیزی مینویسم و خواستم شکل نوشته هام فرق کنه. اما میدونم که مامانیت خیلی قشنگتر از من مینوسه.من شما کودک عزیزم رو خوشبخترین کودک دنیا میدونم.میدونی چرا؟ به هزارو یک دلیل.که همشون برمیگردن به وجود نازنین مادری که شما صاحبشین.مادری که شما داری مهرومحبتی دارن آسمونی و رویایی به شکلی که من مادر زیاد دیدم اما مثل مادر شما کمتر دیدم عزیزم.کمتر کسی رو دیدم که با چند کلمه صحبت با ایشون عاشقش نشه.به این دلیل که دلش به وسعت دریاست. کینه رو از دلش پاک کرده. صفات بد در وجودش راه نداره. الان که شما تو دلشین تمام لحظاتش رو با دعا واسه سلامتی و عاقبت بخیریت میگذرونه. با اینکه باردارن و سنگین اما لحظه ای از رسیدگی به من وشما غفلت نمیکنن. واسه شما قرآن میخونن و تو نمازاش کلی باید دعات کنه.چقدر دوس داره که شما وقتی میاین پسر خوب و با ایمان و تحصیلکرده ای  بشین که باعث سرافرازیش باشی و من مطمإنم که با وجود همچین مادری میشین.

خوش به حال شما که همچین مادری دارین و خوش به حال من که همچین همسری دارم

منکه عاشقشم و خیلی دوسشون دارم.انشا...شما پسر گلم هم با اومدنت شاهد خواهی بود که بهترین مادر دنیا از آن شما شده.

قلبپس قدرش رو باید بدونیم عزیز دلمقلب

بوس - بابایی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامانی سیب سرخ کوچولو
7 بهمن 91 15:37
سلام عشق زندگی من.کی وقت کردی یواشکی پیام بذاری شیطون؟.مثل همیشه غافلگیرم کردی مهربون.خدا سایه ی شما رو از سر من و سیب کوچولو کم نکنه.هرکاری کردم وظیفه م بوده.
کاکل زری یا نازپری
7 بهمن 91 18:49
سلام به بابایی سیب کوچولو چه دست یه قلمی هر انچه از دل براید بر دل نشیند انشاالله همیشه در کنار خوشبختی 3تایی زندگی کنید و نی نی های دیگری هم به جمعتون اضافه بشه


سلام هانی جونم.ممنونم عزیز دلم.بابایی سیب کوچولو خیلی سلام رسوندن و تشکر کردن از لطفت گلم.ممنونم
زهرا مامان امیرحسین
8 بهمن 91 1:35
سلام مامانی سیب کوچولو
امیدوارم که هردوتون خوبه خوب باشین
نامه زیبایی بود


ممنونم مامان مهربون امیر حسین جون.مرسی گلم
مامان دانیال
8 بهمن 91 10:14
سلام مامان جون خوبی نی نی مون چطوره آفرین به این بابایی مهربون خدا سایشو بالای سر شما و سیب جونم نگهداره خیلی با احساس بود نمیدونم چرا وسطش گریه ام گرفت ایشالا خدا هر سه تا تونو در پناه خودش حفظ کنه


سلام دوست ماهم مامان دانیال کوچولو.ممنونم از نگاه مهربونت عزیزم.از خدای مهربون سعادت همیشگی خانواده ی پر مهرت رو میخوام.
امیر مهدی و عمی
8 بهمن 91 10:33
سلام بر بهترین مامان
امیدوارم همیشه کانون خانوادتون گرم باشه و در کنار سیب کوچولوی نازنین بهترین لحظات رو داشته باشید

ما هم به وجود همچین دوست مجازی خوبی افتخار می کنیم
راستی مامانی مارو هم لطفا سر نمازهاتون از دعا فراموش نکنید

سلام عمه های مهربون امیر مهدی جون.ممنونم از لطفتون دوستای گلم.دوستی با شما برای من افتخار بزگیه.محتاج دعاتونم عمه های مهربون.
مامان راضیه
8 بهمن 91 12:48
سلام به بابای سیب کوچولو
ببخشید ما فوضولی کردیم نامه به این خوشگلی و خوندیما
منم می خوام هم به شما تبریک بگم هم به این سیب کوچولو که ما هم چشم به راهشیم
خودمم باورم نمیشه اینقدر زود زود بیام چک کنم از حال این مامان مهربون با خبر بشم
راست میگه بابات سیب کوچولو ما هم عاشق مامانت شدیم
واسه این خانواده به این خوبی روزهای شاد و پر از عشق و سلامتی آرزو می کنم
مامان مهربون مراقب خودت باش
مامان سیب کوچولو منم نامه نوشتم

سلام مامان راضیه ی گل.بابایی سیب کوچولو خیلییییی سلام میرسونن و از لطفت تشکر میکنن.منم ازت ممنونم عزییییزم.نامه ت خیلیییییییی خوشمل بود خانمی.منم از خدا میوام که همیشه شما و نی نی گلوی ماه و بابایی محترمشون رو سالم و شاد کنار هم نگه داره.
زهرا مامان امیرحسین
8 بهمن 91 17:22
سلام مامانی سیب کوچولو
امیدوارم دوتاتون خوب باشین
ممنون از ابراز محبتت
من دوسالی میشه که کارشناسی ارشدمو گرفتم منظورم از گرفتن واحد برا تدریس بود گلم

چه خوب.اون قسمت از نوشته هاتون که گفته بودین کارنامه ی دانشجوها فکر کردم دانشجو هستین.امیدوارم همیشه موفق باشید خانمی.
آتيلا جون و مامان شيما
10 بهمن 91 0:10
سلام باباي مهربون
اميدوارم سيب كوچولو هم مثل شما عاشق به دنيا بياد
عاشق ازدواج كنه و
عاشق زندگي كنه...
عشق و محبت هميشه تو زندگيتون جاري...



سلام مامان شیما جون.بابایی سیب کوچولو سلام میرسنون و خیلی تشکر میکنن از لطفت.انشاالله خدا آتیلا جون رو زیر سایه ی شما و بابایی محترمشون حفظ کنه
مامان عاطفه
10 بهمن 91 0:45
سلام انشاالله سالهای سال باهم 3نفری زندگیه شادی داشته باشید.واقعا تبریک میگم ب بابای سیب کوچولو ک چه همسر مهربونی دارن.همیشه با هم خوش باشین
سلام عاطفه جونم.یه دنیا ممنونم خانمی.خیلی لطف داری گلم.همچنین امیدوارم شما و نی نی جون و همسری شاد و سلامت باشید

مامان عاطفه
10 بهمن 91 0:46
راستی عزیزم میبینم ک تغییر و تخول دادی و برا پستهات عکس گذاشتی...فقط چرا تاریخشونو تغییر دادی؟


آره عاطفه جونی.کمی خونه تکانی کردمتاریخ چی خانمی؟؟
عکسا رو که اضافه کردم تاریخ نوشته ها هم عوض شده گلم

امیر مهدی و عمی
10 بهمن 91 11:01
سلام دختر عمو
خوب هستید؟
عیدتون مبارک انشااله هر روزتون عید باشه

سلام عزیزم.مرسی عیدشما هم مبارک باشه وزیر سایه اهلبیت همیشه شاد باشین

مامان عاطفه
10 بهمن 91 14:14
سلام عزیزم.هنو مشهد نرفتم قرار بود فردا بریم که شوهریم سرما خوردگیه شدید گرفته و تب و لرز و... فعلا کنسلش کردم.
درگیر شوهرم بودم برا همین کم اومدم.
مواظب نی نی کوچولوی نازت باش عزیزم.خدا نگهدار


سلام گلم.انشا... خیر باشه و سرماخوردگیشون زودی خوب شه.خدا حافظ
مامان دانیال
11 بهمن 91 0:05
سلام عزززززززززززززززززیز دلم خوبی عشق خاله خوبه مرسی که سر زدی گلکم عید شما هم مبارک

سلام مامان دانیال مهربون.ما خوبیم.دلمون برای شما و دنی جون تنگ شده.برام کوچولو رو ببوس خیلیییییییی
مامان ترنم کوچولو
11 بهمن 91 9:19
عاشقانه هاتون مستدام.


ممنون مامان ترنم گل
مامان دانیال
13 بهمن 91 13:58
خواهم ز خدا خسته و درمانده نمانی
محبوب خداباشی و شرمنده نمانی
ای دوست الهی که در این عالم هستی
سرزنده بمانی و سرافکنده نمانی





سلام گلم.ممنون از لطفت.انشا.. شماهم بادنی و همسری شادوموفق باشین

سارا
14 بهمن 91 13:22
گریم گرفت بابایی
خوش به حال این نی نی
منم وقتی صدای دلنشین مامان خانومی رو شنیدم با تمام وجودم پی به این همه محبت و مهربونی بردم





آخیییییی.ممنونم خانمی.بابایی سیب کوچولو+خودم یه دنیا ازت ممنونیم.خوبی از خودته
زهرا مامان امیرحسین
14 بهمن 91 16:57
سلام دوباره بر شما
خوبین
انشاله که خوبه خوب باشین
چرا چند وقته نیستین گلم
سلام زهرا جون مهربون.ممنونم.خوبیم.انشاالله به زودی با مطالب مفید برمیگردیم.ممنون که مثل همیشه نگاه مهربونتون رو از ما دریغ نکردین

امیر مهدی و عمی
17 بهمن 91 0:09
سلام مامانی
خوبید؟
کجایید خبری ازتون نیست؟
دلمون براتون تنگ شده


سلام عمه های مهربون خوبیم کمی مشغول بودم.امیرمهدی جونیییییییییی چطوره؟ ممنون که سرزدین
مرجان مامان پریساجون
18 بهمن 91 19:57



ممنون که سرزدی گلم.
کاکل زری یا نازپری
19 بهمن 91 10:02
سلام بیا دوستممممممممممم مسابقه دعوتت کردممممممم
مرسی عزییییییییییییییییزم.ممنونم .یابیدم موضوع مسابقه رو

مامان دانیال
25 بهمن 91 11:21
سلام دوست نازم ولنتاین مبارک بووووووس


سلام عزیز دلممممممممممممممممممم.ولنتاین مبارک خانمی
مامان ماهان
25 بهمن 91 18:17
خانومی کجایی؟ خبری ازت نیست! امیدوارم خوب و خوش باشی

سلام مامان ماهان مهربون.چرا هرچی وبلاگت رو میزنم که بیام جواب پیامهای پر مهرت رو بدم وبلاگت نمیاد؟؟ممنون میشم برام آدرسش رو کامل بنویسی عزیزم.یک دنیا ممنون که بهم سر میزنی خانمی
امیر مهدی و عمی
26 بهمن 91 19:45
سلام مامانی
خوبید؟
کجایید؟ خبری ازتون نیست
دلمون براتون تنگ شده

سلاااااااااااااام دختر عموهای گلم.دل ما هم براتون تنگ شده.انشاالله به زودی خدمت میرسم.
مامان راضیه
27 بهمن 91 19:13
سلام مامانی کجایی خبری ازت نیست
نگرانتم عزیزم
زودی بهمون خبر بده از خودت



سلام راضیه جون.مشغول مهمون داری هستم عزیزم.مامانی(مامان خودم+سیسمونی سیب کوچولو)اومدن خونمون.ممنونم که مثل همیشه نگاه مهربونت رو ازم دریغ نکردی خانمی
مامان دانیال
28 بهمن 91 13:39
سلام دوست خوبم بدو بیا وب دانیال به یه مسابقه دعوت شدی

سلام مامان دانیال گل.ممنونم عزیزم.اومدم دعوتت کنم خودت منو دعوتیدییک دنیا ممنون دوس جون
مامان راضیه
29 بهمن 91 0:28
پیغام خصوصی داری گلم
کاکل زری یا نازپری
29 بهمن 91 8:58
ممنونم دوستم که بهم سرزدی و دلگرمی دادی. نیومده بودی اپ کنی هم دلم تنگ شد و هم نگران شدم زود بیا از خودت برامون بنویس ببینیم در چه حالی یه ماچ ابدار به نی نی بده عزیزمممممممم

سلام دوس جون هانی.گلم مامانم چند روزی اومده پیشم برای همین کم سر زدم و آپ نکردم.البته امشب پرواز دارهدوباره برمیگرده تهرانانشاالله به زودی آپ میکنم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
29 بهمن 91 13:15
قریونتون برم خدا انشا...شما خانواده مهربون رو حفظ کنین مامانی معلومه که خیلی مهربون و قشنگید که شوهرتون ازتون تعریف میکنه ای جون دلم مواظب خورتون و کوچولوی من باشین میبوسمتون


فدای محبتت خانمی.خوبی از خودتونه.خدا کوچولوهای شیرینت رو حفظ کنه برات الهیییییییییییییی.ممنونم عزیزززم
شکوفه
30 بهمن 91 17:47
سلام بابای سیب کوچولو ... خوش به حال سیب کوچولو که بابای به این خوبی داره


سلام شکوفه جون.بابایی سیب کوچولو خیلی لام رسوندن و تشکر کردن.ممنون از لطفت خانمی
مامان عاطفه
4 اسفند 91 23:19
سلام عزیزم.کجایی چرا نیستی؟بیا یه کم از پسملیت بنویس،دلم برا نوشته هات تنگ شده.
در ضمن تا پست جدید نذاشتم بیا وبلاگم و ببین!!!


گلم کمی مشغول بودم یه دنیا ممنون که مثل همیشه من رو مورد لطفت قرار دادی خانمی.خیلی ناز شده وبلاگت.قالب نو مبارک مامان خوش سلیقه