سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

دلنوشته های یک عدد مامان کوچولو

1391/11/4 23:12
نویسنده : رز بانو
7,923 بازدید
اشتراک گذاری

                                                             ♥فرشته ی قشنگم سلام♥                                                                                              

از روزی که همسفر تپشهای قلبم شدی 5ماه میگذره.هنوز باورم نمیشه نصف راه رو رفتیم.چیزی به زمینی شدنت نمونده سیب سرخ من.هنوز هم باورم نمیشه که با منی و در وجود منی.حس بودنت هنوز هم برام تازگی داره.چقدر باورش سخته.باور خوشبختی بی حد و مرزی که از بودنت نصیب من و بابایی شده.باور اینکه خدا ما رو لایق دونسته و یکی از زیباترین فرشته هاشو برامون هدیه فرستاده.فرشته ی قشنگم زیباترین احساس دنیا حس حرکت کردن تو در وجود منه.گاهی یک حرکت مبهم رو احساس میکنم چیزی شبیه بال زدن یک پروانه ی کوچولو.شبیه عبور نسیم خوشبختی از گندمزار زندگی.گاهی از خودم میپرسم یعنی ممکنه این اولین حرکت های سیب کوچولو باشه؟؟؟اگه اینطور باشه من دنیا دنیا خوشبختم و باور دنیا دنیا خوشبختی چقدر سخته...                                                

  

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عاطفه
25 دی 91 14:42
سلام عزیزم.مرسی .
ایشالا جنسیتش مشخص بشه.عزیزم نگرون نباش حتما نی نی داره اذیتت میکنه.نترس گلم.برای راحتیه خودت برو پیش پزشکت.منم زیاد وارد نیستم ولی یادمه همچین اتفاقی برای خواهرم افتاده بود ولی هیچ چی نبود

سلام عاطفه جون.مرسی عزیزم.انشاالله نی نی شما هم زودی بپره تو بغلت
مامان عاطفه
25 دی 91 22:54
برا منم زیاد نبض نمیزنه فقط در بعضی موارد خاص.مثلا من کلا زیاد و پشت سرهم عطسه میزنم و بعد از عطسه ها یه نبض رو از سمت راست شکمم احساس میکنم.ولی از ماه 6 میگن تکونای خیلی تابلویی میخوره
انشاالله هر چه زودتر تکونهاشو حس میکنی.خیلی حس شیرینیه.من خیلی منتظرشم

مامان عاطفه
25 دی 91 22:58
مرسی از پیشنهاد خوبت.من یه بار خونه بهداشت رفتم ولی گفتن پزشک رفته و ماه بعد بیافقط پرونده تشکیل دادم.به نظرت من زودتر از اون زمانی که گفتن برم منو ویزیت میکنن؟؟از همه مهم ترشنیدن قلب نی نی ضرر نداره؟؟؟
حتما ضبطش میکنم همین فردا میرم.مرسی از پیشنهاد خووووبت

خواهش میکنم عاطفه جون.آره ویزیتت میکنن
مامان عاطفه
26 دی 91 1:03
مرسی عزیزم.
نه گلم.من فقط یه سونو در هفته 8رفتم ک عکسشم گذاشته بودم.
چرا پزشکم چیزی ب من نگفته؟؟؟سونوی ntضروریه؟
راستی تو تا الان وزن اضافه کردی؟؟
اگه نظر من رو بخوای گلم سونو ntنه تنها ضروری نیست بلکه فقط تلف کردن هزینه و زمانه.من 4ماه اول اضافه نکردم اما الان داره وزنم زیاد میشه.خدا بخیر کنه

مامان سارا
26 دی 91 8:53
باور کن عزیزم دنیا دنیا خوشبختیتو
همین الان فهمیدم که سیب کوچولو یه پسر نازه
ایشاا.. این چند ماه هم به خوبی و خوشی سپری میشه و پسر نازمون به دنیا میاد و ما روی ماهشو می بینیم

مرسی مامان سارای مهربونم.انشاالله خدا کوچولوی ماه شما رو هم حفظ کنه و همیشه زیر سایه ی شما و شوهری محترم شاد و سلامت باشه گلم.
مامان شکوفه
26 دی 91 11:15
سلام عزیزم
نی نی جنسیتشو رو نکرده؟
ماله منم گاهی یه حسایی میکنم ... نمیدونم والا ولی خیلی کمه
انشالله زودی بهار بیاد من از سرما خسته شدم ... دلم میخواد بهار بشه و هوای تازه و سرسبزی بیاد و رویای نی نی رو زیبا کنه

سلام شکوفه جونم.اولش خیلی کمه.به مرور زمان شدیدتر میشه.انشاالله زودی بهار بشه و نی نی گولووت بپره تو بغلت
کاکل زری یا نازپری
26 دی 91 15:55
چه زیبا نوشتی رز بانووووو وااااااااااای منم باورم نمیشه که 5 ماه گذشتتتتتتتتت عزیزم انشاالله بقیه راه هم به خوبی طی بشه ممنون از لطفت بهم گلم.
راستی من نمی دونم چرا هنوز دکی هیچ سنویی بهم نمیده میگه زوده

فدای لطفت هانی جونم.خیلیییییییییی زود گذشت مگه نه؟؟مرسی گلم.سونو زیاد واجب نیست خانمی
مامان آوينا
30 دی 91 9:09
عزيزم با وجود همه سختيهاش دوران خيلي خوبيه تا ميتوني استراحت كن و به خودت برس و با تمام وجود لذتشو ببر


مرسی گلم.ممنون که سر زدی.