سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

افتتاحیه ی رسمی دفتر خاطرات سیب سرخ

1391/8/23 19:32
نویسنده : رز بانو
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

♥♥♥سلام فرشته ی آسمونی من♥♥♥

تصویر توپ و قلب

عشق آسمونی من امروز برای اولین بار اولین پست

دفتر خاطراتت رو در حالی میذارم که دقیقا

سه ماه از روزی که خدا تورو به ما هدیه داد میگذره

من و بابایی خیلی دوست داریم عزیز دلم

برای همین بابایی تا شنید میخوام برات وبلاگ  بزنم

آستین همت رو بالا زد و با جدییت تمام

شروع به ساختن اینجا کرد.خودش در و دیوار رو رنگ

کرد.خودش برای خونه ی قشنگت اسم

گذاشت و اگه کمکهای بابایی نبود اینجا اینقدر خوشمل

نمیشد  عزیزم.این پست رو با اجازه ت

تقدیم میکنیم به بابایی بخاطر زحمتهایی که کشید

بابایی من و سیب سرخ کوچولو دنیا دنیا

ازت ممنونیم بخاطر شب بیداری هایی که کشیدی

تا دفتر خاطراتمون رو خوشمل کنی.

تقدیم  به  بهترین  بابای  دنیا

تصویر گل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان پریساجون
23 آبان 91 23:49
خیلی خوش اومدین.ایشاله شاهد عکس تولد سیب سرخ کوچولوتون باشیم.





بابای سیب
28 آبان 91 22:44
سلام عزیز دل بابایی بالاخره اومدی قدمت مبارک باشه.بدون که بابایی منتطر اومدنته تا روزی بیست بار اون لپای ماهتو گاز بزنه