سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

سیب کوچولو الانه که بپره بغل مامانش

1392/3/6 6:24
نویسنده : رز بانو
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خاله های گل سیب کوچولو.

من بابای سیبم.اومدم بگم الان ساعت 6.15 دقیقه صبح دوشنبه 6خرداده و مامان سیب درد و انقباضاتش از سرشب شروع شده و الحمد... روحیه خیلی خوبی داره.

اگه خدا بخواد وبا دعای خیر همه خاله های عزیز سیب کوچولو  تا ساعاتی دیگه تو بغل مامانش خواهد بود.

بیخبرتون نمیزارم.

                                            الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیهان کوچولو
6 خرداد 92 8:16
سیب کوچولوی ما داره میاد ابجی برات کلییییییییییییییییییییییی دعا کردمو میکنم. بیصبرانه منتظر عکس حسام الدین و خبرای خوش هستم. تبریک میگم.الهی که تنش همیشه سالم باشه و سایه الیسا جونمو همسری محترمش بالا سرش باشه.
مامان دانیال
6 خرداد 92 9:07
سلام وای خدای من الهی دورت بگردم دوست نازم خـــــــــــــــــدایا به حق عصمت زهرا قسمت میدم دوست ناز و مهربونم به سلامتی زایمان کنه و نی نی صحیح و سالم بپره تو بغلش خدایا خودت کمکش کن خدایا دوست نازمون رو به خودت میسپاریم یا فاطمه زهرا خواهش میکنم برو بالای سرش یا خـــــــــــــــــــــــدا ممنون بابایی مهربون که ما رو بی خبر نذاشتی وگرنه من یکی دق میکردم
مامان آیهان کوچولو
6 خرداد 92 10:18
چه خبر سیب کوچولوم اومد
مامان ازاده
6 خرداد 92 12:43
وایییییی مبارکه-انشالا که بسلامتی سیب کوچولو دنیا میاد و میپره تو بغل مامانش
مامان دانیال
6 خرداد 92 14:25
چی شد بـــــابــــــــــا از دلشوره مردم یه خبری بده دیگه سیبمون به دنیا اومد یا هنوز نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آیهان کوچولو
6 خرداد 92 18:16
امیدوارم حال الیسا جونو گل پسری خوب باشه
مامان راضیه
6 خرداد 92 19:47
وای الهی قربونش برم ایشالا نی نی به دنیا اومده و سالم وسر حالن هر دوتاشون بابایی خیلی به مامانی سلام برسونید و حتما بازم ما رو از حالشون باخبر کنید خدایا شکرت
مامان عاطفه
7 خرداد 92 11:18
سیب کوچولوی ناز خالهوتورو خدا مامانی رو اذیت نکنی هااشک شوقه هااااا