سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

مامان نوشت

1392/3/23 15:53
نویسنده : رز بانو
5,300 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی قشنگم سلام                                                                                                  

نمیدونم چرا هنوزم گاهی دوست دارم سیب کوچولو صدات کنم.....پس

سیب سرخ زندگی من سلام.

الان که دارم برات مینویسم چشمای قشنگت رو بستی و فقط هر چند دقیقه یک بار لبخند قشنگی  روی لبهات نقش میبنده.لبخندی که من و بابایی حاضریم دار و ندارمون رو فداش کنیم تا همیشه روی لبهات باشه عزیز دلم.                                                                        

میرزا حسام الدین دوست داشتنی من،یک دنیا شرمنده هستم از اینکه این مدت به دلیل خستگی،شب بیداری،وضعییت جدیدی که هنوزم بهش عادت نکردم و مهمون داری نتونستم به وبلاگت سر بزنم.

دوست دارم یه تشکر ویژه داشته باشم از تکیه گاه زندگیم،از مرد روزهای سخت و لحظه های سخت که پناه خستگی های من شده،بابت اینکه کل این مدت که من غایب بودم،همیشه به وبلاگت سر میزدن و برام پیامهای قشنگ خاله های مهربونت رو میخوندن که انصافا دلگرمی و دلخوشی این روزهای منه.

و یک تشکر ویژه از تمام دوستان عزیزی که با وجود دوری راه،دلهاشون به ما نزدیکه،و با اینکه ندیدیمشون،مثل عضوی از خانواده مون صمیمانه دوسشون داریم.پیامهای محبت آمیزشون دلگرمی این روزهای من بود.یک دنیا شرمنده م که نتونستم به وبلاگهاشون سر بزنم تا جواب پیامها رو مفصل بدم.انشاالله در اولین فرصت این مهم رو انجام میدم.

همسر مهربونم و خاله های دوست داتنی سیب کوچولو،من و حسام الدین یک دنیا ممنون محبتتون هستیم.

با تشکر-میرزا حسام الدین+مامانی                                                                              

پی نوشت:

*به دلیل سادات بودن من،اسم سیب کوچولو به لقب میرزا مزین میشه تا نشان افتخاری باشه که انتساب ایشون رو به اهل بیت(ع) نشون بده.                                                    

*اعیاد شعبانیه رو به همه ی دوستای گلم تبریک میگم.

*خاطره ی زایمان متعاقبا در پست های بعدی نوشته میشه انشاالله.                                   اینم چند عکس از آقا حسام الدین گلم در ادامه مطلب.

 

 

  

انشا... همیشه خندون باشی عزیزمغرق دیدن فرشتهاست

پسندها (1)

نظرات (25)

امیر مهدی و عمی
23 خرداد 92 16:56
سلام مامانی قدم نورسیده مبارک،خیرمقدم عرض می کنیم دختر عموی گل دلمون ی دنیا دونه دونه واست تنگ شده بود،مرتب به وبتون سر میزدیمو روی ماه میرزا کوچولورو میدیدیم،خدا را هزاران بار شکر که دخترعموی گلمون رو شاد وسلامت میبینیم(البته میخونیم)سید کوچولو هم به میرزا کوچولو سلام میرسونه اعیاد شعبانیه هم بر شما و خانواده محترمتون مبارک بازهم میگم تولد تولد تولد میرزا مباااااااااااارک
مامان ازاده
23 خرداد 92 17:53
ماشالا به این پسلی خاله قربونت بره عزیزم با اون لپای توپولت چقدم که خوکشل خوابیده
کاکل زری یا ناز پری
23 خرداد 92 18:10
وایییییییییییییی خوبی عزیزممممممممم روبه راهییییییییی؟ سیب کوچولو رو ببیننننننننن واشااللهههههههههه من که دلم خیلی تنگ شده بوددددددددددددددد بی صبرانه منتظر خوندن خاطره زایمانم... و مثل همیشه از قلب مهربون شما التماس دعا دارم
امیر مهدی و عمی
23 خرداد 92 18:30
سلام سلام صد تا سلام بر مامانی چقدر خوشحال شدم دیدم پست جدید و خودت گذاشتی الحمداله که بهترید خدارو شکر سیب سرخ (البته میرزا کوچولوی ما چطور هستن؟) ما هم از آقای پدر خیلی متشکریم که توی این مدت مارو بی خبر نذاشتن انشااله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید منتظر پست های جدیدتون هستیم
زهره مامان بارسین
23 خرداد 92 19:50
جااااااااااااااااانم , عزیز خاله چه خواب عمیقی جیگرتو برم
مامان راضیه
24 خرداد 92 23:47
سلامممممممممممممممممم الهی من قربون این میزا حسام الدین برم چقدر بامزه و نازه عزیییییییییییییییییزم وای چقدر دلم تنگ شده بود برات دوست جونم خدا رو شکر که خوبی عزیزم یکم طول میکشه که به شرایط جدید عادت کنی حق داری دیربه دیر بیای حالا کم کم یاد میگیری با یه دست کار کنی یادمیگیری با چشم باز بخوابی یاد میگیری به سرعت برق و باد بری حمام و خیلی قابلیت های دیگه که تاحالا نمی دونستی داریشون خداروشکر که حالتون خوبه عجب عکس های نانازی اون عکس آخری من و کشته امیدوارم همیشه سایه شما و بابای ِخوب سیب کوچولومون بالای سرش باشه و در پناه حق باشید عجب نامه ای نوشتم دوستون دارم مراقب خودتون باشید
مامان دانیال
25 خرداد 92 12:16
سلام دوست نازم سلام آجیه مهربونم الهی قربونت برم گلم خیلی خیلی بهت تبریک میکم دلم واست خیلی تنگ شده بود عـــــــــــــزیزم الهی دورت بگردم میرزا حسام الدین خشگلم حسابی عاشقت شدم ماه من اگه پیشت بودم حسابی میخوردمت دلم میخواست گاز گازیتم بکنم ولی دلم نمیاد عروسک ظریف خاله ایشالا 10000ساله بشی عمرم البته در کنار دوتا فرشته ی زندگیت یعنی مامان و بابای مهربونت رز بانویه نازنینم حسابی مواظب خودت و سیبمون باش میبوسمتون
زندایی کیان
26 خرداد 92 18:12
سلام عزیزم من زندایی کیان کوچولو هستم انشا... مبارکتون باشه و خدا برای هم حفظتون کنه. نی نی گلتونم خیلی زیباست
لیلا
26 خرداد 92 21:42
عزیییز دلم بازم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم . امیدوارم زنده باشه این نینی ناز. خودتم شاد و سلامت باشی و خستهههههههه نباشی . منتظر نوشته هات هستیم . بووووووس . دستاشو ببوس
شکوفه
26 خرداد 92 22:54
سلام انشالله به سلامتی کنار هم باشین منم روزشمار یه رقمی ام شروع شده و قراره سید یاسین اول تیر بیاد بغلم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
30 خرداد 92 14:16
ســــلام عزیزم خوبی گلم ای جونم مبارکــــــه من چند وقتی نبودم ببخشید تازه متوجه شدم قدم نو رسیده مبارک خیلی خوشگله و ناز
نازنین
2 تیر 92 0:54
وای خدا شیرینه نه؟ مثل عسل شایدم شیرین تر از اون خدایا شکر بازم تبریک
امیر مهدی و عمی
2 تیر 92 19:38
سام مامانی خوبید؟ خبری ازتون نیست عیدتون مبارک
مامان فائزه
3 تیر 92 23:41
عسلم خدا حفظت کنه ... سرباز آقامون بشی ایشاالله
مامان آیهان کوچولو
4 تیر 92 12:49
حال سیب کوچولوی من چطوره؟
مامان هلاله
5 تیر 92 13:38
سلام عزیزم مبارک باشه چه نی نی خوشجلی داری من با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی
مامان ساتیار
5 تیر 92 15:38
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مسیحا بانو
5 تیر 92 22:35
سلام
ما با به خیر خوب اومدیم...



سلام مسیحا جونمممممممممممممممم.خوبی عزیزم.وای بخدا نمیدونی شوهری داشت برامون چک میکرد وبلاگ پسری رو تا کامنتت رو خوند از جا پریدم از خوشحالی.مبارک باشه الهی عزیزم.مامانی شدنت مبارک گلم.
امیرمهدی وعمی
6 تیر 92 19:43
مامان تنبل کجایی
مامان راضیه
7 تیر 92 0:23
دوست جونم سلام
یه ماه از مامان شدنت گذشت قربونت برم
دیدی مثل برق و باد میگذره
مبارکت باشه عزیزم
مبارک حسام الدین جونم باشه
مبارک بابایی هم باشه
زودی بیا برامون عکس جدید بزار
بیا برامون از شیرینی های حسام الدین بگو بیا از حست برامون بگو
دلم واسه نوشته هات تنگ شده
یادته می گفتی این روزا این روزا این روزا
حالا باید بگی اون روزا اون روزا اون روزا
بازم بهت تبریک میگم گلم یک ماهگی پسر گلت و یک ماهگی مامان شدنت رو
به بابایی هم تبریک بگو از طرف من


سلام راضیه جونم.خوبی عزیزم؟؟؟؟دلم برات خیلی تنگ شده.برای محمد کیان نازم همینطور.وای واقعا حرف دلم رو میزنی بخدا.خواهر پیر شدم این 40روز گذشتممنونم عزیزم.خدا کوچولوت رو بران حفظ کنه.مثل همیشه من رو شرمنده ی مهربونیات کردی عزیزم.بابایی هم خیلی سلام میرسونن.چشم حتما در اولین فرصت به روز میکنم.بازم یک دنیا ممنون خانمی
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
7 تیر 92 1:42
سلام تولد سیب سرخ خوشمزه مبارک
یه ماهگیت مبارک میرزا کوچولو الهی 1000ساله بشی عزیزم


سلام خانمی.ممنونم عزیزم.خدا کوچولوهای شما رو هم حفظ کنه عزیزم.
ارلا
7 تیر 92 17:43
سلام
چه وب داری به به
اگه دوست داشتی به وب منم یعنی وب ارلا سر بزنی لطف بزرگی کردی و نظرتون هم درباره ی وبلاگ بدونم خوشحال میشم


سلام وبلاگ شمام خیلی قشنگه.لینکت میکنم
آتيلا جون و مامان شيما
7 تیر 92 17:49
وااااااااااي...
رز بانو قدم نو رسيده مبارك...
چه عسليه ماشاا...
قربونش بشم...
مباركه...
مرد بشه ايشاا...
بووووووووووووس...

سلام به روی ماهت خاله شیمای گل و آتیلای نازنین.ممنونم عزیزم.سلامت باشی گلم.خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم.حسابی دلم برات تنگ شده بود خانمی.ممنونم
مامان ترنم کوچولو
1 مرداد 92 13:05
ای جوووووووووووووووووووووونم عزیز خاله.چه ملوس و نازه
در پناه خدا سلامت باشن ایشالله


ممنونم خانمی.خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 17:19
عزیزمی خاله چه خواب نازی رفته این پسملمون دوست دار ی با نورا ی من دوست بشی راستی خاله منم مثل شما میرزاهستم