سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

یک ماه سیب

1392/4/7 19:34
نویسنده : رز بانو
6,307 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته ی نازم،شکوفه ی بهار نارنجم،سیب سرخ زندگیم سلام

 

الان که دارم این متن رو برات مینویسم یک ماه و دو روز از لحظه ی قشنگ زمینی شدنت میگذره.حتی فکرش رو نمیکردم با اومدنت اینقدر دنیام و لحظه هام رو پر کنی که نتونم وبلاگت رو به روز کنم(همین الان که دارم برات مینویسم شما داری قر میزنی و بابایی داره برات لالایی اختراع میکنه که شما بخوابی و انصافا هم باید بگم تو این کار موفقه چون شما آروم گرفتی تو آغوشش و مثل فرشته ها خوابیدی).

خوب کجا بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آها داشتیم از زمینی شدن شما میگفتیم.یک ماه و دو روزه که تمام لحظه هامون بوی سیب سرخ گرفتن.شب و روزمون با شما و به عشق شما میگذره.شیرینترین روزهای زندگیمون رو داریم به یمن قدوم مبارک شما تجربه میکنیم.حضور قشنگت،نه تنها من و بابایی،بلکه کام همه رو شیرین کرده پسرم.میگی نه؟نگاه کن:

 

شرح حال خانواده و بستگان به ترتیب ایفای نقش

من:تقریبا هر ساعت و ثانیه و دقیقه ی من با شما میگذره.این روزها رکوردهای زیادی رو برای اولین بار تو زندگیم زدم از جمله:رکورد کمترین میزان خواب در روز.خوابیدن با چشم باز.رکورد بیشترین ساعت شیردهی در روز.رکورد قورت دادن بیشترین تعداد لقمه در 5 دقیقه.مرتب کردن اتاق در یک چشم بر هم زدن.سریعترین دوش گرفتن دنیا.بستن پوشک در یک ثانیه.خوابیدن با چشم باز و انجام دادن کارها با یک دست به قول راضیه جون.از بقیه جوایز و رکورها فعلا صرف نظر میکنیم.    

         

 بابایی:هر چند دقیقه یک بار دلشون برات تنگ میشه.این روزها شدیدا شما به بابایی و بابایی به شما وابسته شدن تا جایی که حتی زودتر از اداره میان خونه تا روی ماه شما رو ببینن(همین الان شما تو بغل بابایی خوابیدی عزیز دلم).تمام ذوق دنیا رو میشه تو چشمای بابایی دید وقتی نگاهت میکنن.کاش میدونستی بابایی چقدر عاشقانه اسم قشنگت رو صدا میزنه:حسام الدین بابایی.به شخصه تو این 4 سال زندگانی مشترک زیر یک سقف تا بحال هیچوقت جناب همسری رو اینجوری ندیده بودم.هر بار که شما رو میبینن انگار براشون تازگی داره.روزی صد هزار بار شما رو میبوسن.به محض اینکه گریه میکنی بغلت میکنن.به تمام جزییاتی که مربوط به شما میشه شدیدا اهمییت میدن.برات شعر میسازن و تو با شنیدن صداشون آروم میگیری عزیز دلم.                                                                                      

مادر بزرگ شماره 1(مامان همسری):تقریبا هر چند ساعت یک بار بهت سر میزنن و مدام قربون صدقه ی شما میرن.یک دنیا بهت وابسته شدن و تو تا صداشون رو میشنوی ساکت میشی چون همیشه برات یه عالمه شعرهای قشنگ میخونن.هر وقت توی این مدت میدیدن شما شیر خوردی و سیر شدی و من کمبود خواب دارم شما رو میبردن پیش خودشون بازی میدادن تا من استراحت کنم.روی خورد و خوراک من با دقت و وسواس نظارت میکنن تا شما اذییت نشی تا جاییکه خودشون شخصا غذای من رو میپزن.شما رو میبرن با خودشون  حموم،خودشون قنداقت میکنن و خودشون باهات بازی میکنن.این روزها احساس میکنم تمام دنیای مادربزرگت شدی و دوباره با دیدنت احساس جوونی میکنن(البته مامان بزرگ شما کلا شخصییت شاد و اسپرتی دارن تا جاییکه علیرغم قدیمی بودنشون فوتبال نگاه میکنن و همیشه بازیهای بارسلونا رو دنبال میکنن.)اما با اومدن شما نشاطشون چندین برابر شده.                                                                    

                                                                    

 

 

مادربزرگ------------هیس.مامانی(دوست ندارن بهشون بگیم مادربزرگ،چون برای مادربزرگ شدن هنوز خیلی جوون هستن.)شماره 2=مامانی من:به این دلیل که من تنها دختر دسته گل ایشون هستم و شما اولین نوه ی ایشون تشریف دارید شدیدا خاطر شما رو میخوان.با اولین پرواز خودشون رو از مشهد به اهواز رسوندن تا روی ماه شما رو ببینن.تو تمام این مدت که شما روزها میخوابیدی و شبها گریه میکردی تا صبح پا به پای من شب بیداری کشیدن.هر زمانی که من در  حال شیر دادن به شما بودم خودشون صبحانه،نهار و شما رو لقمه لقمه دهنم میذاشتن.تمام مدت با وسواس زیادی مواظب خورد و خوراک من بودن تا شیر خوبی به شما برسه و تپل مپل بشی.چون زیاد شعر کودکانه حفظ نیستن خودشون برات شعر اختراع کردن.                                      

                                                                                                                    

پدر بزرگ شماره 1(بابای همسری):شخصا آدم فوق العاده متین و کم حرفی هستن و معمولا کمتر دیده بودم با بچه ها بازی کنن.خنده ی ایشون رو تا بحال ندیده بودم.اما بعذ از تولد شما،اون بخش از شخصییت پدر بزرگ رو که تا بحال ندیده بودیم،دیدیم.سراغت رو میگیرن.تا شما رو میبینن لبخند رو لبشون میشینه.دوست دارن شما رو براشون ببریم تا بازیت بدن.باهات کودکانه حرف میزنن.نگرانت میشن و روی همه ی چیزهایی که مربوط به شماست حساسییت نشون میدن از قنداق کردنت گرفته تا خوابیدنت.                              

 

پدر بزرگ شماره 2(بابایی من):یه عالمه دوست دارن چون شما اولین نوه ی ایشون هستی

از مشهد اومدن تا شما رو ببینن.توی گوشت اذان و اقامه گفتن و اسمت رو توی گوشت صدا زدن. برگذاری مراسم عقیقه ی شما  رو خودشون شخصا به عهده گرفتن.چند بار به دلیل مشغله ی زیاد همسری،خودشون ما رو بردن خانه ی بهداشت.برات یه عالمه اسباب بازی ناز خریدن.هر وقت گریه میکنی با خوندن قرآن و صلوات فرستادن آرومت میکنن.                                                                                                            

     

دایی+عموها+عمه ها:هر وقت بی قزاری میکنی بغلت میکنن به همین دلیل شما به یک نینی بغلی تبدیل شدی که توی بغل آرومی اما به محض اینکه بذاریمت روی تخت گریه میکنی.همیشه مسولیت بازی دادن شما به عهده ی خودشون هست.خلاصه شما دست به دست میچرخی نازگلم.نا گفته نماند پایکوبی و جشن موقع ورود شما هم به عهده ی عمه ها وعموهای محترم بود                           

 

و اما.......بریم سر اصل مطلب(اینو عین تو مراسم خواستگاریا گفتم ها)..........اصل مطلب چیه؟؟خوب معلومه سیب کوچولو.... اصل مطلب اصلا خود مطلب شمایی عزیز دلم

 

تمام این یک ماه کلا شما از چهار حالت خارج نبودی.یا شیر میخوردی یا شیر میخواستی.یا خواب بودی یا گریه میکردی.گاهی تو خواب قهقهه میزدی که البته این لحظه ی قشنگ رو بابایی با دوربین معروفشون شکار کردن.هر چند دقیقه یک بار تو خواب گریه میکنی بعد تا بیدار میشیم بیایم سمتت آروم میشی(مگه چیه اینم یه جور مردم آزاریه دیگه).از خودت صداهای نا مفهومی در میاری.(به حرف غ شدیدا علاقه داری..همش میگی غ یا غوغ یا آغووووووو.مثل فرانسوی ها حرف میزنه پسرم)کشف کردم به شیر میگی engaaaaaaaaa.وقتی هم که در دسترس نباشم  انگشتت رو میخوری  اونم با چه ملچ ملوچی.موهای خرماییت دارن میریزن و همون مقدار از موهات هم که موندن طلایی رنگ شدن.پف چشمای نازت رفته و چهره ی قشنگت باز شده.فتوکپی مطابق اصل بابایی هستی(فقط مژه ها،گردی صورت،رنگ پوست و چونه ی کوچولوت به من رفته).هر وقت میخوای بخوابی یا داری شیر میخوری ژست متفکرانه به خودت میگیری و دستت همیشه روی صورت یا زیر چونه هست.این روزها علاوه بر شیر من(البته روزهای اول کمی تقلب کردیم و شیر خشک هم بهت دادیم)مولتی ویتامین_زینک سولفات(جهت رشد مغز و افزایش ضریب هوشی)و ویتامین Eهم میخوری. وقتی روی شکم میذاریمت میخوای بلند بشی و سرت رو بالا میگیری.رنگ قرمز رو دنبال میکنی.شدیدا گرمایی هستی و کولر که روشن بشه میخوابی.به محض خاموش شدن کولر شما هم بیدار شده و یک عدد جیغ بنفش به نشانه ی اعتراض تحویل ما میدی.شبها تا جایی که ممکنه گریه میکنی و قتی قنداقت میکنن به محض اینکه گریه ی آخر قنداق رو میزنن شما میخوابی انگار نه انگار که تا یک ثانیه پیش داشتی گریه میکردی.هرکی شما رو تو خیابون میبینه با واژه هایی مثل عزیزم،خوشکل من،پسر خوب و خوشتیپ کوچولو علاقه ش به شما رو نشون میده.همین چند روز پیش وقتی بابابایی مشغول خرید بودیم یک پسر کوچولو به باباش میگفت تو رو خدا من برم این نی نی رو بوس کنم بیام و بابایی هم اجازه داد که شما رو بوس کنه.کلا این روزها سرت شلوغه و امضا نمیدی حتی به ما....              روز به روز شیرینتر میشی عزیز دلم.هر روز چیز جدیدی رو توی دنیا ی ما و ما در وجود شما کشف میکنیم و تازه داریم همدیگه رو بهتر و بیشتر درک میکنیم.

 

این شرح حال روزهای سیبی ما بود.روزهایی که قشنگن به لطف وجودت.شمیم وجودت تمام فضای خانه و دلهای ما رو عطر آگین کرده.زود زود دلم برات تنگ میشه و حتی شبها خواب شما رو میبینم.هنوز هم گاهی باورم نمیشه که مامان شدم.با شوق و علاقه و گاهی تعجب بهت خیره میشم و با خودم زمزمه میکنم:من مامان این نی نی خشکل و ناز هستم. انگار هنوزم باورم نشده مثل یک معجزه بود و چقدر زود گذشت.مثل یک رویا.حق دارم هنوز هم باور نکنم لایق این همه خوشبختی هستم .میدونی؟گاهی ما آدمها وقتی تو اوج خوشبختی هستیم یهو میاستیم و از خودمون میپرسیم یعنی دارم خواب میبینم؟؟گاهی باور خوشبختی سخته عزیز دلم.سخت و ترسناک.سخت چون گاهی خودمون رو لایقش نمیدونیم و ترسناک چون میترسیم تمام این لحظات زیبا خواب شیرینی باشن که یک روز بیدار بشیم و تموم بشه.اگه دیدنت،لمس کردنت و داشتن یک رویاست دوست ندارم هیچوقت از این رویا بیدار بشم پسرم.باور کن خودم هنوز باورم نمیشه کسی رو،پسرم،خطاب کنم انگار هنوز این کلمه برام غریبه ست.اینقدر شیرینه که باور کردنش سخته.یه چیزی بگم بهم نمیخندی؟؟؟یادمه کوچولو که بودم گاهی وقتی میخواستم اوج علاقه م به خدا رو بهش بگم رو میکردم سمت آسمون و میگفتم خدایا اونقدرررررررررررررررر دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت داررررررررررررمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ که نمیدونی چقدر دوست دارم.سیب کوچولو،پسرم،حسام الدین،اینقدر دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ که نمیدونی چقدر دوست دارم.

*به دلیل غیبت 32 روزه و پاسخ ندادن به پیامها ی محبت آمیز وزیبای شما خاله های مهربون شدیدا شرمنده و عذرخواهم.تا اطلاع ثانوی صورت اینجانب شطرنجی خواهد بود.در اولین فرصت از خجالت دوستای ماهم در میام.                                                         

 

                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (27)

آتيلا جون و مامان شيما
7 تیر 92 17:52
ي ماهگي مبارك جوجه كوشولوي خوشجيل...
ايشاا... صد و بيست ساله بشي...
آمين...
بوووووووووس...


سلام مامان شیما جان.خوبی خانمی.دلمون برات تنگ شده بود خانمی.ممنونم عزیزم.لطف داری.همچنین آتیلا جون انشاالله 120ساله بشه زیر سایه ی شما
مامان ازاده
7 تیر 92 19:58
نازتو برم خاله جون-عزیزم بشی با این شیرین کاریات
الیسا جون قدر تک تک این لحظاتو بدون خیلی شیرینن
یه زمانی توی دلت بود میگفتی پس کی میاد؟حالا که اومده دلتم واسه اون روزا تنگ میشه-یه روزی هم دلت واسه این روزا تنگ میشه


سلام خاله آزاده جونم.خوبی عزیزم؟؟کوچولوت خوبه؟؟؟واقعا حق با تو خانمی.همین الانشم دلم یه عالمه واسه دوران بارداریم تنگ شده خیلیییییییییییییییییییی.همش میگم یادش بخیر.واقعا باید تو همین لحظه زندگی کنیم و قدر هر لحظه رو بدونیم.امیدوارم قدر این روزها رو بدونم.شرمنده م که دیر جواب میدم آزاده جونم.
امیر مهدی وعمی
8 تیر 92 12:33
به به چشم ما به جمال پست جدید شما روشن شدچه خبرا بوده وقتی نوشته هاتون می خوندم یاد دنیا اومدن امیر مهدی افتادم،چه خوش گذشتانشاالله همیشه جمعتون گرم و دلتون شاد باشهنازنین پسرمون رو ببوسید وخیلی مواظب خودتون باشید.به ماهم سربزنید
رمز پست جدیدو خصوصی میذارم دوستتون داریم دونه دونه ی دنیاااااااااااا


سلام دختر عمه های گل خودم.شرمندگی من پایانی نداره از این جهت که اینقدر دیر دارم جواب میدم معذرت میخوام.باور کنید من دوست دارم بیام ولی نمیذارنمادر شوهری همش پیشمه.واسه همین کم میام نتممنونم خانمی واسه رمز
زندایی کیان
9 تیر 92 18:02
سلام مامانی مهربون خیلی خوشحالم که انقدر خوشحالید.
انشاا... همیشه سرگرم شادی ها با کوچولوتون باشید


سلام فرشته ی مهربونی که هر چند وقت یکبار به ما سر میزنی و ما رو شرمنده ی لطفت میکنی.خوبی خانمی؟؟؟از خدا برات آرزوی بهترین ها رو دارم عزیزم.یک دنیا ممنونم که بهمون سر میزنی و یک دنیا شرمنده که وبلاگت باز نمیشه تا برات پیام بذارم و یک دنیا شطرنجی(صورتم شطرنجی شده الان بابت اینکه اینقدر دیر دارم جواب پیامهای قشنگت رو میدم.از خدا برات بهترینها رو خواستارم.
مرضیه
9 تیر 92 22:18
پس از تولدش عکس نگرفتی بذاری؟ خدا حفظش کنه


سلام مرضیه جون.براش ماهگرد مختصری گرفتیم بین عمه ها و عموهاش.انشاالله عکسهای یک ماهگیش رو در اولین فرصت میذارم.
لیلا
10 تیر 92 19:26
عزییییییییییییزم الهی که زنده باشه این گل پسری زیر سایه شما خانواده گلش. الهی که کانون خانوادتون گرم گرمممممممممم باشه و همیشه شادی سایه رو خونتون بندازه و تموم لحظاتتون پپر از خنده و سرور باشهههههههههه بووووووس


سلام لیلا گل.خوبی عزیزم؟؟یه دنیا ممنونم از لطفت خانمی.متقابلا برای شما هم آرزوی روزهای خوب و قشنگ رو دارم گلم
مامان دانیال
12 تیر 92 9:11
سلام دوست گل و نازم رز بانوی مهربونم الهی فدات بشم که اینقد باحال مینویسی کلی خندیدم1ماهگیه عشق خاله مبارک دورش بگردم ایشالا100000000000ساله بشی هوووورامیبوسمتون یه عالمه


سلام عزیز دلم.خوبی خانمی؟؟ممنونم عزیزم.نظر لطفته گلمالهی همیشه لبت خندون باشه خواهر.ممنونم خانمی.
مامان آیهان کوچولو
12 تیر 92 9:35
سلام الیسا جون.کجایی پس دختر؟؟؟

نه عکس میذاری نه از کارای جدید حسام الدین مینویسی




سلام آجی.نمیدونم چرا هیچ طوری وقت نمیکنم بخدا.شاید دلیلش اینه که با مادر شوهری اینا زندگی میکنیم و یه جورایی نمیشه من رو پای نت ببینه.خودت بهتر میدونی چی میگم خواهراما چشم به زودی بروز میشه

سلام خواهری.خوبی؟؟چرا میزنی خوووووووووووووووو.بخدا دلم براتون یه ذره شده.فرشته ی نازت خوبه؟؟؟؟؟خواهری چون با مادر شوهری اینا زندگانی میکنممجبورم گاهی کم بیام نت.چون بیاد ببینه پای نت هستم گیر میده که به بچه برس یا اگه حسام خوابه میگه بگیر بخواب.کلا هیچ رقمه آزاد نیستماینم یه جورشه دیگهالبته بنده ی خدا به فکرمه.ولی چشم به زودی آپلود میکنم.خانمی ناخناش رو لاک نزن ضرر داره.تازه واسه چی بهش آب و خاکشیر و کره میدی عزیزم.به بچه نباید تا 6ماه آب داد.فقط شیر مادر بهش بده.تازه شاید خودش دلپیچه داره و شکمش روونه.اگه بهش خاک شیر یا کره بدی روونتر میشه.فقط آروغش رو بگیری بعد از هر بار شیر خوردن کافیه.هیچی جز شیرت بهش نده.من مادر شوهرم کمی بهش آب هل و کندر داد دکتر فهمید اینقدر دعوام کرد که نگو.برام روی ماهش رو ببوس.عاشقشم بخدا
مامی امیرین
13 تیر 92 17:26
وای عزیزم بهت تبریک میسگم تولد ادین نی نی کوچولو رو...
ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه...


سلام خانمی.ممنونم عزیزم.لطف داری گلم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:32
سلاااااام دوست جون ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟ ممنون
زهره مامان بارسین
14 تیر 92 23:33
عزیزم سلام خاطراتت خبلی قشنگ بود و شبیه کارای خودم و بارسین کوچولو یود عکسای گل پسری رو برامون بذار دلمون براش تنگولیده


سلام عزیزم.فکرشو نمیکردم اینقدر سخت باشه بچه داریسخت و شیرین.به روی چشم خانمی عکساش رو حتما میذارم
مامان عاطفه
16 تیر 92 17:53
سلام مامانی.یعنی نی نی داری اینقدر سخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلمون برای حسام الدین کوچولو تنگ شده.میخوایم ببینیم چهره ماهش چه شکلی شده


سلام خواهر جون.وای نمیدونی خیلییییییییییییییی سخته بخدا.هرچی میدوم انگار نمیرسمولی شیرینه خیلی مخصوصا وقتی میبینی هر روز داره بزرگتر میشهانشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم.
مامان ازاده
17 تیر 92 15:10
دشمنت شرمنده عزیزم-مواظب به گل پسرم باش-خوب بهش برس-دلم میخاد یه عکس جدید ازش ببینم
زهره مامان بارسین
17 تیر 92 21:28
واي عزيزم خيلي ناراحت شدم براي عسلكم ايشا... زود زود خوب شه و به حق اين ماه مبارك كه تو راهه خدا همه مريضا رو شفا بده از حالش ما رو بي خبر نذار نازنينم خودت هم قصه نخور خوب مي شه ايشا... جاي منم ببوسش فندوق خاله رو


سلام زهره جونم.از خدا میخوام همه ی نی نی ها سالم و سلامت باشن و خدا همه رو برای پدر مادراشون حفظ کنه بخصوص بارسین جون و سیب کوچولوی ما رو.الهی آمین
ضحی
19 تیر 92 19:05
سلام دوست عزیزم دنیا اومدن نی نی نازتو تبریک میگممممممم انشالله که خوش قدم باشه و به خونه تون برکت بده ... همچنین خیلی خوشحالم که با اومدنش همه اعضای خانوادتو شاد کرده ... الهی همیشه زنده باشه و دامادیشو ببنی ... دعا میکنم کانون زندگیت همیشه گرم و لبت همیشه خندون باشه واسه منم دعا کن ... این روزا منتظر بی بی چک مثبت هستم ... دعا کن اینبار اگه اومد واسم بمونه
مامان آیهان کوچولو
19 تیر 92 19:34
مگه سیب کوچولو مریضه؟؟؟؟؟؟
ضحی
20 تیر 92 10:45
سلام دوست عزیزمممممم
نماز روزه هات قبول باشه
عزیزدلم مرسی که بهم سر زدی و یه دنییییییییییییا ممنون بابت نظر قشنگت ... واقعا ممنونم

راستش همش دوست داشتم یه دختر داشتم اسمشو میذاشتم ضحی و یا بهار واسه همین به عنوان اسم مستعارم انتخابش کردم و توی دنیای مجازی همه منو به اسم ضحی میشناسن

وایییییییییی عزیزم گفتی نذر امسالت مامان شدن منه یه حسی شدم ... مو به تنم سیخ شد ... واقعا از ته قلبم ازت ممنونم و مطمئنم که خدا به خاطر دعاهای شما دوستای گلم دلمو حتما شاد میکنه ... همین که واسم دعا میکنی خیلیییی خیلیییییییی برام ارزش داره ... دلت شاد و لبت خندون گلممممم


سلام خواهر.انشاالله حاجت روا بشی عزیزم.خدا خیلییییییی کریم و بزرگواره.مطمین باش صدای دلت رو میشنوه آجی.ازش میخوام حاجت روا بشی عزیزم.راستی ضحی خیلیییی اسم قشنگیه.
زندایی کیان
20 تیر 92 13:15
سلام عزیزم مرسی که با اینهمه مشغله جوابمو دادی
من هنوز نی نی ندارم که سایت داشته باشم.
بوس بوس


خواهش میکنم عزیزم.من خیلی شرمنده هستم که اینقدر دیر دارم جواب میدم تازه.انشاالله به زودی نی نی نازت هم میاد و براش قشنگترین وبلاگ دنیا رو میسازی
مامان ازاده
20 تیر 92 13:58
الیسا جون دکترم گفت فعلن زوده که بگم سزارینی هستم یا طبیعی-ولی اصلن به خودم نمیبینم که بتونم طبیعی بیارم-خوش به حالت که طبیعی زایمان کردی-بهتره


عزیز من،درد سزارین که خیلییییییییی بیشتره.اون همه بخیه و کمر درد و سر درد و درد شکم.اما طبیعی به محض تولد نوزاد همون ثانیه دردت میره.خو منم هم کم خونم هم ضعیف اما زایمان کردم.بیمارستانم خوب بود.تو هم برو آپادانا
راز(مرضیه)
22 تیر 92 9:36
سلام عزیزم.مبارک باشه قدم آقا حسامت.فداش بشم چه نازه.ببخشید دیر اومدم سرم حسابی گرم فاطمست به زودی وبلاگشو اپ میکنم.از خودت بی خبرم نذار بای باییی
امیر مهدی و عمی
22 تیر 92 12:05
سلام مامانی کجایی دلمون برات تنگ شد؟


سلام خانمی.خوبی؟؟؟چند بار به وبلاگتون سر زدم بخدا ولی بخاطر شکل جدید قالب نوشته ها برام نمی یومدن اصلا که بتونم نظر بذارم.دلم براتون تنگ شده خییلی
زهره مامان بارسین
22 تیر 92 14:06
عزیزم کجایی حال حسام الدین چطوره ؟ ما رو بی خبر نذار ؟ بهتر شده ؟ زودتر خبر بده ما رو از نگرانی بیرون بیار منتظریم .


سلام زهره جون.خوبی؟؟؟بزودی وبلاگ گل پسر رو آپ میکنم
آیهان حقی
25 تیر 92 9:37
سلام
ماشالله به حسام الدین خان ما
خدا از چشم بد حفظش کنه ایشالله
اگه مایل باشید میخایم با حسم الدین جون دوست باشیم


سلام مامان آیهان جون.ممنونم.به جمع دوستای سیب کوچولو خوش اومدین
مامان آیهان کوچولو
25 تیر 92 16:41
الیسا جون حال حسام بهتره؟؟؟


سلام فریده جون.دکتر براش سونو و عکس رنگی نوشته ولی گفت انشاالله حل میشه و خیلی خطرناک نیست.شاید به مرور زمان کمتر بشه.انشااالله
مامان ازاده
26 تیر 92 13:47
الیسا جون چه خبر-پسرم چطوره؟یه خبری بده


سلام آزاده جون.ممنونم خانمی.بهتره بردیمش دکتر انشاالله چیز خطرناکی نیست و شاید به مرور زمان حل بشه.
مامان ترنم کوچولو
1 مرداد 92 13:16
قربونت برم خاله
مامان بزرگا و بابابزرگا و تمام نزدیکان دستشون درد نکنه.ایشالله عروسی پسری جبران میکنین
خدا پشت و پناهتون


انشاالله جبران میکنیمولی من زنش نمیدم پسرمومیخوام مال خودمون بمونه