سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

فراخوان نامگذاری سیب کوچولو

1391/11/4 21:41
نویسنده : رز بانو
2,287 بازدید
اشتراک گذاری

          !توجه!                                                    !توجه!                                                                                                                                                   

                                       

از همه عزیزان دعوت میکنیم که مارو در انتخاب نام برای سیب سرخ کوچولو یاری کنند.

جنسیت سیب ما هنوز مشخص نشده پس لطفا هم پسر هم دختر پیشنهاد بدین.

ترجیحا تکراری نبودن, بامعنا و فاخر بودن, امروزی بودن از مهمترین ملاکها برای ماست.

راستی فامیلی سیب کوچولو بازیار می باشد.


تشویققبلا از همکاری همتون کمال تشکر و قدر دانی رو داریمتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ساسان
2 دی 91 13:48
سلام وبلاگ شما را دیدم مطلب و قالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید و بالا رفتن آمار میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنی http://fabner.net
مامان آوينا
2 دی 91 16:49
عزيزم اگه جنسيت سيب كوچولو مشخص بشه خيلي راحتتره . نظر شخصي من اينه كه اسم و فاميل با يه حرف شروع بشن

سلام مامان اوینا جون.فامیل سیب کوچولو بازیار هست.
مامان سارا
4 دی 91 9:41
عزیزم چه روزای خوبی رو داری سپری می کنی ، تبریک می گم بخاطر سیب کوچولویی که به زودی از درخت بهشت به روی چمن زمین پا می ذاره
به نظر من اسم رامیار قشنگ باشه
نمی دونم چرا حس کردم سیب کوچولو پسر

مرسی دوست گلم/یه دنیا ممنون.اسم رامیار خیلی نازه.
مامان عاطفه
7 دی 91 16:50
سلام عزیزم.
اگه پسمل بوود:
شایان..کیان..آرتین..آروین..رهام..آرشا..بردیا
اگه دخمل بود:
نیکا..پرنیا..پریا..سومیتا..آرمیتا..پارمیدا..
بازم اگه اسم جالبی به ذهنم اوممد برات کامنت میذارم.

عاطفه جونم خیلی خوشمل و امروزی هستن این اسمها.مرسی عزیزم.من آروین رو خیلی دوست دارم.
شیما جون
8 دی 91 13:51
سلا مامان کوچولو
به نظر من بهترین اسمو تو و بابایی میتونید انتخاب کنید نه ما.این اجازه رو به هیچ کس جز خودتون نده.
راستی عزیزم شرمنده یه مدتی نتونستم بهتون سر بزنم
مریضی آتیلا جونم از یه طرف و امتحاناتم از طرف دیگه باعث این تاخیر شد.
امیدوارم ازمون دلخور نشی.
مواظب سیب کوچولوی عزیزم و خود نازنینت باش
به بابایی محترم هم سلام برسون.

الهیییییییی.عزیزم آتیلا بهتره؟؟؟؟؟؟؟امتحانا خوب پیش میرن انشاالله؟؟؟دلم برای شما و آتیلا جون خیلییییی تنگ شده بود.ممنون که به سیب کوچولو سر زدی خانمی.بزرگواریتو میرسونم شما هم به بابایی محترم آتیلا جان سلام برسون.
امیر مهدی و عمی
10 دی 91 14:05
سلام
مامانی قدم نو رسدتون مبارک ایشاله با سلامتی به دنیا بیاد
به ما هم سر بزن


سلام دوست خوبم.یک دنیا ممنونم.مرسی
کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 12:38
کجایی مامان سیب کوچولو کم پیدایی؟ ما رو بی خبر نذار


سلام دوس جونی.خوبی؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگیده بود.
آتيلا جوني و مامان شيما
16 دی 91 0:08
سلام مامان كوچولو ترو خدا از خودتون يه چيزي بنويس مردم از نگاراني
زهرا مامان امیرحسین
21 دی 91 0:04
امیدوارم هردوتون صحیح و سالم باشید و نی نیتون زودی بیاد پیشتون
اسم پسر:ارمیا
اسم دختر:باران

سلام دوست خوبم.ممنونم.ارمیا رو منم خیلی دوست دارم.خیلییییییییییییی
مامان عاطفه
23 دی 91 14:10
سلام رزبانو.
خوبی؟خوشی؟
کجایی انشاالله همیشه هر کجا هستی شاد باشی.چرا پست جدید نمیذاری نگرون میشیما.
حتما جنسیت نی نی تو فهمیدی بیا و گزارش بده.من منتظرم.راستی نظرت در مورد اسمایی ک فرستادم چی بود.

سلام عاطفه جونم.خوبی؟؟؟اسمهایی که فرستادی خیلییییییییی نازن مخصوصا آروین.کمی مشغله ی درسی داشتم به همین دلیل کمتر انلاین میشدم.ممنونم از محبتت خانمی
آتيلا جون و مامان شيما
24 دی 91 22:56
مامان كوچولو نميدوني اين مدت كه نبودي چقدر نگرانت شدم
هزار تا فكر ناجور اومد سرم...
الان ديدم آني خيلي خوشحال شدم
خدا رو شكر
مواظب سيب كوچولوي ناز من باش
شیما جونم دوست مهربونم ازینکه به فکرم بودی دنیا دنیا ممنونتم.متاسفانه کمی مشغله ی درسی داشتم به همین دلیل آنلاین نشدم.مرسی عزیزمممممممممممم.

امیر مهدی و عمی
26 دی 91 14:15
سلام مامانی
ممنون که به ما سر زدید حال کوچولو انشااله که خوبه ؟
با اجازه لینکتون کردم
سلام عمه های مهربون امیر مهدی.خدا رو شکرخوبه.باعث افتخار سیب کوچولوه که دوست امیر مهدی جون باشه.مرسی عمه جون.




مامان ترنم کوچولو
27 دی 91 22:30
سلام
بنیتا-بهسا-بهرو-بهانه
بهان-بهداد-
انشالله سلامت دنیا بیاد
راستی تو وبلاگم یه لیست از اسامی دختر و پسر دارم دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره. سایت ثبت احوال هم سر بزنی بد نیست.هم اسامی و معانی و هم فراوانیش رو میتونی ببینی.موفق باشی

مرسی مامان ترنم جوووووووووون.چه اسمهای خوشملی.حتما میخونم.مرسی واسه پیشنهاد خوبت گلم.فکر خیلیییییییی خوبیه.ممنونم
رضوان مامان رادین
28 دی 91 17:12
سلام عزیزم میتونی بری تو سایت ثبت احوال-قسمت اسامی و اسم مورد نظرتو پیدا کنی.واسه اسم پسرم رادین منم همین کارو کردم تازه تو سایتش هم معنی اسم و هم فراوانیشم نوشته که به نظرم عالیه

سلام خانمی.ممنون.پیشنهاد خیلی خوبیه عزیزم.حتما سر میزنم.مرسی خانمی
مامان راضیه
30 دی 91 19:23
سلام مامانی
اسم سامیار و بردیا به نظرم قشنگه
چون می دونم نی نی پسره
البته هرچی باباش می گه همون و بذار

سلام مامان راضیه جون.خیلییییییییییییی ممنونم که سر زدی گلم.سامیار خیلی اسم نازیه.یه دنیا ممنون گلم
تبسم
16 فروردین 92 0:42
سلام دختر آویسا ترانه سارینا پسر آرمان فرهاد سامان


سلام ممنون که در نظر سنجی ما شرکت کردین.سیب کوچولو پسمله