سیب سرخ کوچولوسیب سرخ کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات یک سیب سرخ خوردنی!

بابایی سیب کوچولو،یک عکاس حرفه ای

1391/12/12 21:35
نویسنده : رز بانو
6,116 بازدید
اشتراک گذاری

                                      سلام فرشته کوچولوی آسمونی من                                                                                  

میخوام امروز از بابایی برات بگم.بابایی مهربونت که اینروزها عاشقانه منتظر اومدن شما هستن.سیب سرخ زندگی من،بابایی شما یک نابغه ست.علاوه بر هزاران هزار استعدادی که دارن به کارهای هنری فوق العاده اهمییت نشون میدن و ذوق هنریشون خیلی بالاست.در زمینه های مختلف موسیقی،نقد سینمایی و ............

یکی از زمینه هایی که بابایی واقعا بهش علاقه دارن و با استعداد و خلاقانه بهش مشغولن هنر زیبای عکاسی هست.بابایی شما یک عکاس حرفه ای هستن.بهترین و زیباترین لحظه ها رو شکار میکنن و ازشون زیباترین تصاویر رو میسازن که من و همه ی آشنایان با دیدن نمونه کارهاشون دنیا دنیا ذوق میکنیم و لذت میبریم.تمام آرزوی من اینه که شما هم مثل بابایی با استعداد و هنرمند باشی سیب کوچولوی نازم.                                                                    

چندتا از نمونه کارهای بابایی رو برات در ادامه ی مطلب میذارم تا شما هم در درک این همه زیبایی با من شریک باشی عکاس کوچولوی من

 

این تصاویر داغ و تازه هستن.دوروز پیش بابایی من و شما رو بردن پارک و یک شام مفصل هم تدارک دیدن و کلی از من و شما پذیرایی کردن بابایی مهربونت.ما هم دست به سیاه و سفید نزدیم.یعنی نذاشتن که بزنیم چون بابایی تدارک همه چیز رو دیده بودن.به پیشنهاد من دوربین رو هم باخودمون برده بودیم و بابایی عکسها قشنگی گرفتن.


                                          تصاویر پارک ملت مشهد(اردیبهشت 91که هنوز نیومده بودی پیشمون)                              

                                                                          

 

                 

جالبه بدونی این عکسها رو بابایی از باغچه ی خونه ی پدر بزرگ(بابای بابایی)گرفتن

 

 

 

 

                 

                 

این تصاویر رو وقتی رفتیم دهلاویه(مناطق مرزی)بابایی گرفتن.

 

تصاویر شوشتر(وقتی من و بابایی نامزد بودیم بابایی با عموها و دامادها مجردی رفتن)

 

 

شایان ذکر است در زول مدت گذاشتن این پست سیب کوچولو مشغوا انجام انواع حرکات آکروپاتیک بودن،پس موضوع علاقه ی وافر ایشون به عکاسی با رای بسیار بالایی تصویب شد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

آتيلا جون و مامان شيما
12 اسفند 91 20:01
سلام مامان كوچولو...
دست آقاي پدر هنرمند و با ذوق درد نكنه
خيلي عكسهاي قشنگين...
ايشاا... سيب كوچولو كه بياد مطمئنا عكسهاي خيلي خيلي خوشگلي از چهره ي ماهش ميگيره و افتخار ديدن عكسهاي عسلم رو نصيبمون ميكنه...
ب اميد ديدن عكسهاي ناز و زيباي سيب كوچولو...

سلام شیما جون مهربونم.مرسی عزیز دلم.ممنونم خانمی.برام آتیلا جون رو ببوس گلم
مامان دانیال
12 اسفند 91 20:26
سلام به دوست ناز و مهربونم مامان سیب خشگلمو هزار آفرین به بابای خوش ذوق و سلیقه ی سیب کوچولو ایشالا به زودی زود عکسای قشنگ و زیبایی که بابایی از سیب جونش میگیره رو شاهد باشیم (انشااللهبا آرزوی بهترین ها برای خانواده مهربونتون

سلااااااااااام مهربونم.فدای محبتت عزیزم.ممنونم که مثل همیشه من رو مورد لطفت قرار دادی.خدا دانی جون رو حفظ کنه الهی
مامان آیهان کوچولو
12 اسفند 91 20:34
سلام مامان سیب کوچولو خوبی گلم؟
نمیدونم الان گل پسرت چند هفته ست ولی فکر نکنم زیاد با پسر من فاصله داشته باشه.ما امروز هفته 23 رو تموم کردیم.بهت تبریک میگم ایشاالله که صحیحو سالم سیب نازتون زمینی بشه.

سلام ماما آیهان جون.عزیزم سیب کوچولو الان 27هفته و 4روزشه.ممنونم عزیزم.مرسی که سر زدی
امیر مهدی و عمی
12 اسفند 91 21:53
سلام مامانی مهربون
خیلی عالیه دستشون درد نکنه

به امید روزی که عکس های فرشته کوچولوی خوشگل رو ببینیم
دوستون داریم

سلام دختر عمو های گلم.ممنونم عزیزم.منم شما+سید کوچولوی دوست داشتنی رو دوست دارم خیلی
مسیحا بانو
13 اسفند 91 21:21
سلام
خدارو شکر برای این نعمت هایی که داری
منم خیلی دعا کن....
خییییلی
سلام.ممنونم که سر زدین.محتاجیم به دعا.انشاالله هر چی خیر و صلاحت هست و خدا برات دوست داره تو زندگیت اتفاق بیفته.
مامان آزاده
14 اسفند 91 18:21
سلام عزيزم
من توي ني ني سايت با وبلاگتون اشنا شدم
اهواز زندگي مي كنم-باردارم و 9هفته و 4روزمه-ميخواستم برم سونوي ان تي انجام بدم-شما انجام دادي؟كجا؟همون آزمايشگاه نرگس؟من اونجا ژنتيك قبل بارداري انجام دادم كه همه چي نرمال بود-ميگن دكتر مژگان براتي هم توي مطبش انجام ميده-خيلي نگرانم-لطفن جوابمو بده -مرسي گلم

بله.خاطره ی سونو ان تی رو میتونید مطالعه کنید تو همین وبلاگ نوشتم.آزمایشگاه نرگش رفتم.ولی متاسفانه دوبار ان تی دادم یه بار 10هفته بود نی نی و دکترم اشتباهی من رو زود فرستاد برای سونو بار بعدی حدود 11 یا 12 هفتگی بود. که بهترین زمان برای ان تی همون موقع هست.دکتر براتی که خودم پیشش میرم تو مطبش انجام میده ولی برات گرونتر تموم میشه.خود دکتر براتی آزمایشگاه نرگس هم میره کافیه زنگ بزنی ازشون بپرسی که چه روزهایی میره اونجا.اصلا جای نگرانی نیست.تو وبلاگت کامل برات توضیح میدم ان تی رو اصلا نترس.
امیر مهدی و عمی
14 اسفند 91 21:19
سلام سلام
مامانی خیلی خیلی از پیام های پر از مهر و لطفتون سپاسگزاریمممممممم
کلی با خوندنشون انرژی گرفتیم
ما عمیا (عمی و ملم) انشااله جمعه یک امتحانی داریم
مامانی خیلی خیلی التماس دعا
امتحانو بدیم زود زود آپ می کنیم.
مامانی خیلییییییی دوستون داریم فرشته کوچولو رو ببوسیدددددددددد

سلاااااااام دوس جونا.خواهش میکنم عزیزم.ببخشید دیر سر زدم وبلاگ پسملی.انشاالله عالی باشه امتحانتون رو.ما هم دوستون داریم خیلیییییییییییییییییییییی.
(نازنین) مامان آقا طاها
14 اسفند 91 23:43
سلام عزیزم خییییییییییییییییییلی عکسا قشنگ بودن ایشالله از نینی عکس بزاری کلیییییییییی


سلاااااااام نازنین جونم.ممنونم گلمممممممممممم.
مامان عاطفه
15 اسفند 91 0:43
سلام.ماشالله سیب کوچولو چه باباییه با سلیقه ای دارن...
تصاویر واقعا زیبا و با سلیقه بودن.


ممنونم خانمییییییییییی.چشمات قشنگ میبینه
مامان آزاده
15 اسفند 91 1:11
اليسا منم 2تا از برادز زاده هاي همسرم مشكل دارن-با دكترمم خيلي راحتم-خيلي حوصله به خرج ميده ولي چون كسي رو نديدم تا حالا پيشش زايمان كنه دو دلم-البته سرش خيلي شلوغه-اگه دكتر خوبي نباشه كه سرش خلوته-منم ميخام سزارين كنم-فكرم نكنم كه بتونم طبيعي بيارم چون لگنم كوچيكه-
ايشالا كه خدا خودش كمك كنه ني ني هاي سالم به دنيا بياريم-خيلي خوشحال شدم باهات آشنا شدم-اينطوري از حال و روز هم با خبر ميشيم-با اجازت خانمي لينكت مي كنم-مواظب ني نيمون باش-بهت سر مي زنم


آزاده اگه باهاش راحتی عوضش نکن توکل کن به خدا.فقط مطمین شو بیمارستان آریا میاد واسه عملت یا نه.آپادانا هم خیلی خوبه و پرسنلش خیلی دلسوزن.غیر از این دوتا بیمارستان جایی نرو.منم لگنم کوچیکه ولی طبیعی میارم انشاالله.زایمان تو آب رو انتخاب کردم.قبل از زایمان برو زایشگاه آریا رو از نزدیک ببین.منم خوشحال شدم خانمی.لینکت میکنم/
مامان عاطفه
15 اسفند 91 17:52
سلام مامانی.نی نی گولو چطوره؟مراقبش باش عزیزم.
من چند روز پیش خونه دوستم وزن کردم،خیلی اضافه کردم.حالا شنبه که برم پیش دکترم با ترازوی پزشک هم وزن میکنم چون همیشه با اون وزن میکردم،من قبل بارداریم 63یا64بودم ولی چند روز پیش که وزن کردم 74بودم!!!!!!!!!10کیلو تا الان
اصلا دوست ندارم اضافه وزن بگیرم،حالا جالبه که اونقدی هم شکم ندارم وگرنه ......

سلام مامان عاطفه جون.ممنون گلم.خوبه.وای بعضی دکترا برای بارداری هم رژیم میدن تا زیاد وزن اضافه نشه اونا خیلییییییییییییییی خوبن.این دکتر من که اصلا کلا بیخیاله.
مامان عاطفه
15 اسفند 91 17:56
دکتر کرمانی که عالیه.خواهرشوهرمن تا الان فک کنم10 کیلو کم کرده.برو به سایتش سر بزن،البته برای بعد از بارداری.راستی گلم رفتی مشهد یا نه؟زایمانتو اهوازی یا مشهد؟؟



من منتظرم به محض اینکه این زی زی گلو بیاد ها زود میرم رژیم.تحمل نمیکنم اینجوری.همه ی لباسای خوشملم برات تنگ شدن خو(((((((((((



خواهر اینقدر دلم میخواد برم مشهد که نگو.بغضم میگیره هی یادم میفته.دوست داشتم زایمانم پیش مامانیم میبودم((((((((
مامان عاطفه
15 اسفند 91 17:58
در ضمن اسم جیییییییییگر خاله چی شد؟؟؟!؟؟!!!! چقد سخت انتخاب میکنین!
مامان عاطفه
15 اسفند 91 19:05
خواهر شوشوی من سایت دکتر کرمانی رفته و واقعا راضی بوده و هست.همه جور دکتر و رژیمو ...رو انجام داده بود ولی انگار نه انگار.شاید اون پزشکی که میگی قلابی بوده!!

میدونی عاطفه جون فکر کنم کرمانی فقط تو سایت یا حضوری تهران رژیم میده جایی نمایندگی نداره این دکتره که من رفتم فکر کنم قلابی بود جدا.آخه حتی نظام پزشکی هم سراغشو گرفتم پیداش نکردن

مامان عاطفه
15 اسفند 91 19:12
ای جونم درکت میکنم راه دور خیلی سخته بدتر از همه اینکه حامله باشی و ویار کنیالبته تو بهتره اهواز بمونی چون راه واقعا دوره ماشالله به مامان شوهریت .من مجبورم برم مشهد آخه مادر شوهرم عمرشونو به شما دادن و اینجا کسی نیس.برا همین مشهد رو برا زایمان انتخاب کردم.مامانم اینا هم هستن بهتره.اشکال نداره بعد زایمان کمی که نی نی از آب و گل در اومد میری

ممنونم عزیزم انشاالله شما هم زایمان راحتی داشته باشی و امیر رضای ناز و دوست داشتنی ما زودی بپره تو بغلت فداش بشم.
مامانی چشم به راه
15 اسفند 91 21:08
چشم عزیزم..ازآشناییت خیلی خوشحالم


چشم و دلت روشن.منم همینطور
مامان آوينا
16 اسفند 91 8:02
عكسهاي زيبايي هستن
خوش به حال سيب كوچولو كه عكاس اختصاصي داره
عزيزم بارداري خوب ميگذره؟؟


مرسی مامان آوینا ی گل.آره عکسهای اتلیه ایش با باباشه در آیندهبارداری خیلی دیر میگذره چون همش چشم به راه دیدنش هستم ولی خوب شیرینه
مرجان مامان پریساجون
16 اسفند 91 16:22
دست بابایی درد نکنه....ایشاله شاهد عکسای خوشگل سیب کوچولو باشیم


یه دنیا ممنوووووووووووون مرجان گل.انشاالله.مرسی خانمی
مامان آیهان کوچولو
16 اسفند 91 19:19
خداییش عکسا خیلی خوشگل بودن کلی کیف کردم
منم عاشق عکاسیم بخصوص از طبیعت.


چشمات خوکل میبینن خانمی.ممنونم گلم
آتيلا جون و مامان شيما
19 اسفند 91 13:14
عزيزم اين پست رو بروز كردي...
عكسهاي جديدي ك گذاشتي هم خيلي قشنگن...
دستشون درد نكنه...

ممنونم شیما جون.چشمات قشنگ میبینه خانمی.مرسی عزیزم.
مامان عاطفه
19 اسفند 91 13:55
سلام عزیزم.شدیییییید منتظر اون لحظه هایم.کاملا درسته وقتی من خسته ام خودمو میکشم ولی اصلا تکونی نمیخوره،اوایل نگرون میشدم ولی الان دیگه طبیعی شده.
مراقب خودتو سیب کوچولو باش.برای سیب کوچولو

ممنونم عاطفه جونم.یه شربت شیرین بخوری و به پهلوی چپ دراز بکشی حرکتش رو حس میکنی.الهی سالم و صالح باشه.ممنونم خانمی
مسیحا بانو
19 اسفند 91 17:39
سلام عزیزم
ممنونم که اومدی ونظرت رو دادی
شما چند وقت بود منتظر بود؟
چی کار کردی که خدا بهت فرشته داد؟
در مورد اون موضوع شکاکی هم متوجه نشدم درست منظورت رو!
کاش مصداقی بگی تا اگه چیزی به نظرم رسید بهت بگم گلم
خیلی خیلی دعام کن


ممنونم خانمی.توی صفحه ی خودت ج میدم.یه دنیا ممنون که سر زدی خانمی
مامان راضیه
19 اسفند 91 23:44
سلام دوست جونم برو به این سایت سربزن بامزه است
عکس خودت و بابای سیب کوچولو رو می ذاری بهت میگه نی نی چه شکلیه
بامزه بود برو ببین ولی واسه ما هم بذار ببینیم عکسی که میذاره ها
http://www.makemebabies.com


سلاااااااااااام راضیا جوووووووونم.خوبی؟کوچولو خوبه؟؟وای یه دنیا ممنون.چه سایت با مزه ای.من و بابایی سیب کوچولو رفتیم اینقدر جالب برانگیز بود که نگو.بعد عکساشم میذارم ببینی چقدر جالبناکه
بلبل السلطنه و محبت الدوله
20 اسفند 91 0:32
سلام. از حضورت خیلی خوش حال شدم در وبم. واقعا عکس های خیلی زیبایی هستند. امیدوارم نی نی تو در زیر سایه شما و پدرشون خوشبت و سلامت باشند. عکس پارک ملت مشهد. فوق العاده بود. شما خودتون مشهدی هستید؟ خوش به حالتون. برای منم دعا کنید شاید بتونم اونجا قبول بشم.

ممنون خانمی.من مشهد بزرگ شدم اما اهواز مزدوج شدم.دلم خیلیییییییی برای امام رضا تنگ شده.انشاالله قسمتتون بشه زیارت.
مسیحا بانو
20 اسفند 91 16:55
سلام عزیزم
ممنون که اومدی وتوضیح دادی
خدا نی نی نازت رو نگهداره
خواهشا سر نمازهات من رو هم دعا کن که خدا این ماه فرشته شو بذار تو دلم....
بابت اون موضوع هم بعدا ایشالله اگه مورد خاصی یادم اومد می ام و بهت می گم
ممنونم که سرزدی

خواهش میکنم خانمی.انشاالله که یه نی نی سالم و صالح قسمتت بشه و زندگیت رو شیینتر کنه.مرسی خانمی
مامان بارسین
21 اسفند 91 13:31
سلام سیب کوچولو چه بابای هنرمندی داری ایشال... وقتی اومدی از این عکس های خوشگل ازت بگیره بابای بارسین هم هنرمنده اونم عکس های قشنگی می گیره بارسین خوشحال می شه باهات دوست بشه اگه وقت کردی بهش یه سری بزن

سلام زهره جون.ممنونم که سر زدی عزیزم.سیب کوچولو 4روز از بارسین جون بزرگترهبا هم همبازی میشن انشااللهخیلی خوشحال شدم از آشنایی باهات خانمی.لینک شدی
مامان آیهان کوچولو
21 اسفند 91 13:57
سلام به سیب کوچولو و مامان سیب کوچولو
هر 2 خوبین؟کجایین چرا خبری ازتون نیست؟
سیب کوچولو در چه وضعیه؟
مراقب خودتون خیلیییییییییییییییییییی باشین بخصوص این روزا که همه جا شلوغه و پر از صدای ترقه.


سلام خانمی.هردو خوبیم خدا رو شکر.کجایین دلمون براتون تنگ شده بود.شما هم خیلی مراقب خودتون باشین چون شنیدم صدای ترقه خیلییییییییییییییییی خطرناکه.خدا خودش بخیر بگذرونه
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
22 اسفند 91 1:14
سلام عزیزم به به دست بابایی درد نکنه چه عکس های زیبایی گرفتن


سلام خانمی.مرسی که سر زدینچشماتون قشنگ میبینن.مرسییییییییی
مامی امیرین
22 اسفند 91 14:32
سلام مامانی مهربون.
امیدوارم سیب کوچولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد.
منم عاشق هنر عکاسی هستم ولی تجربه خاصی در موردش ندارم!
به نظرم عکاسها روح لطیفی دارن و دنیا رو به یه چشم دیگه میبینن و زیبایهای خلقت خداوند و بیشتر درک میکنن.
از آشنایی با شما خوشحال شدم.منم سیب کوچولو رو لینک میکنم.



سلام خانمی.ممنونم.منم از آشنایی با شما خوشحالم و امیرین رو لینک میکنم تا وقتی سیب کوچولو اومد دوستای خوبی برای هم باشن انشاالله.عکاسی هنر طریف و قشنگیه.شما هم عکسهای خیلییییییییی نازی از گل پسرا گرفتی مشخصه عکاسیت خوبه
مامی امیرین
22 اسفند 91 14:32
راستی سیب کوچولو یه دتر یا یه پسر؟


سلام خانمی.سیب کوچولو گل پسره
مامان ترنم کوچولو
23 اسفند 91 11:56
به به چه تصاویر زیبایی.چه پدر هنرمندی


ممنونم خانمی.نظر لطفته
امیر مهدی و عمی
24 اسفند 91 0:28
سلام دختر عمو
چه خبر؟خوبی؟سیب کوچولو جطوره؟
اومدم سربزنم و یاذآوری کنم در این حالو هوایی که داری مارو از دعای خیر فراموش نکنی:
دوستت داریم خیلی مواظب خودتون باشی


سلام دختر عموهای گل.سیب کوچولو خوبه.خدا رو شکرملتمس دعای خیرتون هستیم عزیزم.منم خیلیییییییییییی دوستون دارم
مامان آیهان کوچولو
24 اسفند 91 12:46
سلامممممممممممم خوبین؟ برا سیب کوچولو اسم انتخاب نکردین؟؟
مژگان مامی آرتین کوچولو
25 اسفند 91 12:05
عکسا خوشگل بود. نینی گولو این سه شنبه چند هفتش میشه؟...
یادته آرتین منم سه شنبه ها هفتش تمام میشد؟


سلام.ممنون مامان آرتین جان.امروز سیب کوچولو روز دوم از هفته ی 30هستش.انشاالله دیگه چیز زیادی نمونده به زمینی شدنش فداش بشم من.آره
مامان آیهان کوچولو
26 اسفند 91 14:19
خیلی نازه اونی که در گوشی گفتی
وبم نمیپره یعنی کسی تا حالا نگفته خودمم ندیدم


ممنونم خانمی.نظر لطفتهراستش هی میپرید دو روز که سر میزدم ولی امروز دیگه نپرید.
امیر مهدی و عمی
26 اسفند 91 15:02
سلام مامانی
خوبی؟
سیب کوچولومون خوبه؟
خری ازتون نداشتم دلم براتون تنگ شده گفتم احوالتونو بپرسم.


سلام عمه های مهربون.راستش کمی کسالت دارم(سرما خوردم) به همین دلیل کم سر میزنم.دل منم برای شما و سید کوچولو تنگ شده.
مامان دانیال
29 اسفند 91 14:01
سلام دوست نازم خوبی خوشی دلمون واست تنگولیده هواااارتااا
اومدم سال نو رو به شما و همسر محترم و سیب نازمون تبریک بگم ایشالا سال خوبی داشته باشید در پناه خدا

سلام دوست ماهم.خوبی عزیزم؟؟سال نو مبارک.اولین سالی که دانیال جونم باهاتونه.الهی هر سال زنده و سلامت و شاد باشه.
مامان عاطفه
29 اسفند 91 19:11
سلام مامانی،
خوبی ؟پسمل کوچولو مون چطوره؟خاله قربونش بشه.
بیا و از گل پسرمون تعریف کن،دلم براش تنگ شده مامانی
اولین عید سه نفرتون مبااااااااااارک


سلام خانمی.خوبی؟؟کوچولوی دوست داشتنیت خوبه؟ممنونم عزیزم.الهی سال خوبی داشته باشی خانمی با نی نی
مامان آیهان کوچولو
30 اسفند 91 11:45
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک مامان آیهان جون
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:11
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک


الهی سال خوبی داشته باشید عمه های مهربون و امیر مهدی عزیزم.
مامان عاطفه
4 فروردین 92 14:05
سلام عزیزم.
خدا تموم نی نی ها رو سالم و سلامت نگه داره،تازه داریم میفهمیم مامانامون چه کشیدن تامارو به اینجا رسوندن.
توهم مراقب سیب کوچولوی نازِ خاله باش


الهی آمیییییییییییییییییییین.آره واقعا.شبها خواب خوش ندارم عاطفه.عاشق طاق باز خوابیدنمهی میگم کی سیب کوچولو بیاد تا من راحت بی استرس به کمر بخوابم)
کاکل زری یا نازپری
4 فروردین 92 14:45
عیدتون مبارکککککککککککک کم پیدایی گلممممممم سال خوبی برات ارزو می کنم دوست گلم


سلام دوس جونم.مشغله ی عید و مهمونی دادن پشت سر هم و ......سال نو شما مبارک خانمی
مامان عاطفه
8 فروردین 92 1:28
سلام عزیزم.مرسی همین طور
انشالله این روزا زووووود بگذره و دوتامون از نی نیهامون بنویسیم


انشاالله عاطفه جونم.
«فائزه»
10 فروردین 92 17:42
سلام. وبلاگ زيبايي دارين!وهمچنين مطالب خوبي!اگه مي شه لطفاً بياين به وبلاگ من و نظر بذارين!اگرم شما خواستين،همديگرولينك مي كنيم!


سلام.ممنونم لطف دارین.خوشحال میشم.
سارا
22 فروردین 92 20:52
وای چه جالب آخه این شوشوی ما هم عاشق عکاسیه
وقتی دوربین میگیره دستش عکسای خوبی میگیره
بابایی شما هم خوب عکاسیه هاااااااااااا


مرسی خاله سارااااااا.آره بابایی من کارش بیسته